![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I laillisesti maksettu laillistettuna Office 2003 kautta Emory. Ne kytketään Office 2007 hiljattain, ja parin viime kuukauden En voi päivittää työhuoneestani. Tämä on minun vanha tietokone, jonka olen tällä hetkellä (ks. oluen minun tietokone säikeen for details lol). Minulla on kopio 2007 kotiin opiskelija, että olen ostanut minun "uusi" tietokone, joka on 2 lisenssit vasemmalle. Miten voin siirtyä menettämättä kaikkia asiakirjoja? Olen yli sata artikkeleita olen kirjoittanut, että en halua menettää vaan Hitto, en voi päivittää tämän 2003. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| On siirretty blogitekstiisi sen omien asiaa säiettä, kiitos.
| |||
| |||
| Mutta ei vastata siihen, ja minusta se oli merkitystä sikäli kuin laillisen kopion, koska lisenssit voidaan subjektiivinen. |
|
| |||
| |||
| Minulla ei ole vastausta, koska en tiedä, olin yksinkertaisesti ilmoittamalla olet minulla oli siirretty blogitekstisi. Pahan post oli siitä, että varmasti olet suorittanut aito ohjelmisto, kysymyksenne on noin toimisto ei päivittämistä ja jos voit asentaa Office menettämättä asiakirjoja. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Asiakirjat ei pitäisi olla ongelma, jos olet poistanut Office 03, kaikki asiakirjat tallentamaasi jää sitten, kun asennat Office 07, sen pitäisi pystyä lukemaan Office 03-tiedostot.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Ei voi avata Asiakirja Tallennettu Office 2007 Open Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| Cant päivitys Microsoft Office 2007 | marve | Office Suites & Applications | 3 | 15th Jun 2008 06:58 |
| Office 2007 auttaa | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26. Jan 2008 17:21 |
| Ohje MS Office 2007! | shannva | Office Suites & Applications | 18 | 22. Jan 2008 10:41 |
| Thread Tools | |
| |