![]() |
|
| |||
| |||
| Ik wettelijk betaald voor een gelicentieerd exemplaar van Office 2003 via Emory. Ze stapte over naar Office 2007 voor kort en in de laatste paar maanden kan ik niet mijn kantoor. Dit is voor mijn oude computer die ik momenteel op (zie het bier in mijn computer draad voor details lol). Ik heb een kopie van 2007 home student die ik gekocht voor mijn "nieuwe" computer die beschikt over 2 licenties links. Hoe schakel ik over, zonder dat al mijn documenten? Ik heb meer dan honderd artikelen schreef ik dat ik niet wil verliezen maar damn, ik kan niet updaten deze 2003. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebben uw bericht naar zijn eigen relevante draad, bedankt.
| |||
| |||
| Maar niet is beantwoord, en ik denk dat het relevant was voor zover een wettelijke exemplaar werd geraakt omdat licenties kunnen worden subjectief. |
|
| |||
| |||
| Ik heb geen antwoord geven omdat ik niet weet, ik was gewoon informeren u Ik had verplaatst uw bericht. Kwaden bericht is over het maken van je echte run software, uw vraag gaat over het kantoor niet bijgewerkt en u kunt installeren kantoor zonder documenten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Documenten moeten niet een probleem, als je het verwijderen van Office 03, alle documenten die u bespaard blijven, dan wanneer u de installatie van Office 07, moet het kunnen lezen van de Office 03-bestanden.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC | jjuli | Office Suites & Toepassingen | 0 | 11 jun 2009 15:52 |
| Kan Niet Open Document Opgeslagen in Office 2007 te openen in Office 2003 | tolet | Office Suites & Toepassingen | 13 | De 5 maart 2009 11:25 |
| Cant update Microsoft Office 2007 | marve | Office Suites & Toepassingen | 3 | 15 jun 2008 06:58 |
| Office 2007 helpen | elstewy | Office Suites & Toepassingen | 1 | 26 Jan 2008 17:21 |
| Help MS Office 2007! | shannva | Office Suites & Toepassingen | 18 | 22 Jan 2008 10:41 |
| Thread Tools | |
| |