![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg lovlig betalt for et lisensiert eksemplar av Office 2003 ved Emory. De byttet til Office 2007 nylig, og i siste måned Jeg kan ikke oppdatere mitt kontor. Dette er etter min gamle datamaskin som jeg er for tiden (se øl i min datamaskin tråden for detaljer lol). Jeg har en kopi av 2007 hjem student som jeg kjøpte til min "nye" datamaskin som har 2 lisenser venstre. Hvordan kan jeg bytte uten å miste alle mine dokumenter? Jeg har over hundre artikler skrev jeg at jeg ikke vil miste men faen, jeg kan ikke oppdatere denne 2003. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har flyttet innlegget ditt til sine egne relevante tråden, takk.
| |||
| |||
| Men fikk ikke svar, og jeg tror det var relevant så langt som lovlig kopi var bekymret fordi lisenser kan være subjektive. |
|
| |||
| |||
| Jeg fikk ikke svar fordi jeg vet ikke, jeg var bare om at du hadde jeg flyttet innlegget ditt. Onder Meldingen ble om gjør at du kjører ekte programvare, spørsmålet ditt er om kontoret ikke oppdaterer og om du kan installere kontor uten å miste dokumenter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dokumenter skal ikke være et problem hvis du avinstallere Office 03, alle dokumentene du har lagret vil bo, så når du installerer Office 07, det burde være i stand til å lese Office 03 filer.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Ikke kan åpne dokumenter lagret i Office 2007 til Åpne i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| Cant oppdatere Microsoft Office 2007 | Marve | Office Suites & Applications | 3 | 15 juni 2008 06:58 |
| Office 2007 hjelp | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26 januar 2008 17:21 |
| Hjelp MS Office 2007! | shannva | Office Suites & Applications | 18 | 22 januar 2008 10:41 |
| Thread Tools | |
| |