![]() |
|
| |||
| |||
| I lag betalas för ett licensierat exemplar av Office 2003 genom Emory. De bytte till Office 2007 har nyligen, och i den senaste månaden kan jag inte uppdatera mitt kontor. Detta är för min gamla dator som jag för närvarande (se öl i min dator tråd för detaljer lol). Jag har en kopia av 2007 hem student som jag köpt för mina "nya" dator som har 2 licenser vänster. Hur kan jag byta utan att förlora alla mina dokument? Jag har över hundra artiklar jag skrev att jag inte vill förlora men bara för fan, jag kan inte uppdatera denna 2003. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har flyttat ditt inlägg till en egen relevant tråd, tack.
| |||
| |||
| Men inte besvara den, och jag tror att det var relevant i den mån en kopia var berörda eftersom licenser kan vara subjektiva. |
|
| |||
| |||
| Jag svarade inte eftersom jag inte vet var jag bara informera er om att jag hade flyttat ditt inlägg. Onda post handlade om att se till att du kör äkta programvara, din fråga handlar om att kontoret inte uppdateras och om du kan installera Office utan att förlora handlingar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dokument bör inte vara en fråga om du avinstallera Office 03, samtliga dokument du har sparat kommer att stanna, så när du installerar Office 07, bör kunna läsa Office 03 filer.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Att gå över från Microsoft Office 2007 Outlook på datorn 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Kan inte öppna dokument sparade i Office 2007 att öppna i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| Cant uppdatera Microsoft Office 2007 | Marve | Office Suites & Applications | 3 | 15 juni 2008 06:58 |
| Office 2007 hjälper | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26 januari 2008 17:21 |
| Hjälp MS Office 2007! | shannva | Office Suites & Applications | 18 | 22 januari 2008 10:41 |
| Thread Tools | |
| |