mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Kontor hjem og student 2007

Reply

Thread Tools
Old 4. oktober 2007, 12:15
Medlem Gruppen

Default Kontor hjem og student 2007

Hej Alle
Min datter gik ud og købte sagde software, indlæses det, men det plejer "åbne". mens jeg var ude hun ringede Microsoft, de overtog anlægget fra deres ende sagde, at det ville tage arrox 20mins indlæse op, sagde de bye bye, fordi de gik hjem. Bagefter prøvede igen, og det stadig ikke vil "åbne". Du kan her det jeg forsøger at åbne, men gør ikke. Alle idéer mennesker, ville værdsat nogen hjælp / rådgivning. tak alle
Terry
Old 5. oktober 2007, 13:06
Donor-Gruppen

Jeg vil sige tage den tilbage få en refusion og hente OpenOffice i stedet er det en gratis version af Office og gør stort set det samme job. Du skal bare huske at gemme filer i det korrekte format.

Det er installeret på systemet, men er ude af stand til at åbne så?

Make Poverty History

Retfærdighed for de 96 <- Tag et kig

Mit system: HistoryGirls Self Build!

Processor (s):
AMD Phenom X3 II 720
Bundkort:
Gigabyte MA770-UD3
RAM Hukommelse:
4GB Ballistix
Grafikkort (r):
Radeon HD 4850 512MB
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
1TB Western Digital
Optisk drev (r):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Sag / PSU:
Coolermaster Elite 330/450W PSU
Køling:
Stock
Network / Internet:
Ethernet
Monitor (s):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP med opgradering til W7
Old 6. oktober 2007, 05:14
Medlem Gruppen

Hi Historygirl
Beklager 4 forsinkelse (arbejder) Desværre har vi købt det fra Argos og de ikke restitution til edb-programmer. Vi ringede op microsoft (koster en formue), i sidste ende fik vi det arbejder under 'en ny konto' på min computer, fungerer upåklageligt nu. De sagde, at der var noget galt med min enhed manager og det var blokerende noget! Jeg har ikke fået et fingerpeg WOT han var på ca ..... mindst efter at have tilbragt £ 100 det virker, men vil bruge dette forum mere i fremtiden og få flere råd fra dig eksperter!
TKS igen
TC
Old 6. oktober 2007, 09:45
Donor-Gruppen

Glad du har det arbejder nu. Det kunne eventuelt være, at det ikke blev installeret under den administratorkonto på computeren.

Dette fora god Jeg er enig i det hjalp mig.

Make Poverty History

Retfærdighed for de 96 <- Tag et kig
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vent venligst, mens Windows konfigurerer Microsoft Office Home og Student 2007 mikelebus Office Suites & Applications 2 30 juni 2009 04:12
Geninstallere office home / student Desuden mpenney Office Suites & Applications 1 19 november 2008 08:08
MS Office Student Deal tastyguru Office Suites & Applications 1 24th Apr 2008 05:25
Microsoft ® Office Home og Student 2007 bluevin123 Office Suites & Applications 2 6. apr 2008 11:16
Student 0ffice 2007 9kelad Office Suites & Applications 2 17th Dec 2007 10:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.