![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alle Min datter gik ud og købte sagde software, indlæses det, men det plejer "åbne". mens jeg var ude hun ringede Microsoft, de overtog anlægget fra deres ende sagde, at det ville tage arrox 20mins indlæse op, sagde de bye bye, fordi de gik hjem. Bagefter prøvede igen, og det stadig ikke vil "åbne". Du kan her det jeg forsøger at åbne, men gør ikke. Alle idéer mennesker, ville værdsat nogen hjælp / rådgivning. tak alle Terry |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil sige tage den tilbage få en refusion og hente OpenOffice i stedet er det en gratis version af Office og gør stort set det samme job. Du skal bare huske at gemme filer i det korrekte format. Det er installeret på systemet, men er ude af stand til at åbne så?
|
| |||
| |||
| Hi Historygirl Beklager 4 forsinkelse (arbejder) Desværre har vi købt det fra Argos og de ikke restitution til edb-programmer. Vi ringede op microsoft (koster en formue), i sidste ende fik vi det arbejder under 'en ny konto' på min computer, fungerer upåklageligt nu. De sagde, at der var noget galt med min enhed manager og det var blokerende noget! Jeg har ikke fået et fingerpeg WOT han var på ca ..... mindst efter at have tilbragt £ 100 det virker, men vil bruge dette forum mere i fremtiden og få flere råd fra dig eksperter! TKS igen TC |
|
| |||
| |||
| Glad du har det arbejder nu. Det kunne eventuelt være, at det ikke blev installeret under den administratorkonto på computeren. Dette fora god Jeg er enig i det hjalp mig.
__________________ Euro Championships spids = Spanien & Torres <- Damn jeg burde have lagt en satsning på dem Make Poverty History Retfærdighed for de 96 <- Tag et kig |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vent venligst, mens Windows konfigurerer Microsoft Office Home og Student 2007 | mikelebus | Office Suites & Applications | 2 | 30 juni 2009 04:12 |
| Geninstallere office home / student Desuden | mpenney | Office Suites & Applications | 1 | 19 november 2008 08:08 |
| MS Office Student Deal | tastyguru | Office Suites & Applications | 1 | 24th Apr 2008 05:25 |
| Microsoft ® Office Home og Student 2007 | bluevin123 | Office Suites & Applications | 2 | 6. apr 2008 11:16 |
| Student 0ffice 2007 | 9kelad | Office Suites & Applications | 2 | 17th Dec 2007 10:58 |
| Thread Tools | |
| |