![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All Tyttäreni meni ulos ja osti sanoi ohjelmisto on ladattu, mutta se tapana "avoin". kun olin hän rang Microsoft, ne otti asennuksen niiden lopussa sanoi, että se veisi arrox 20mins haluat ladata, he sanoivat bye bye, koska he olivat menossa kotiin. Sen jälkeen yritin uudestaan ja silti ei "avoin". Voit täällä se yrittää avata mutta doesnt. Any ideas ihmisiä olisi arvostanut apua / neuvoja. kiitos kaikille Terry |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I'd sanoa ottaa sen takaisin saada palautusta ja lataa OpenOffice sijaan se on ilmainen versio toimikausi eikä jokseenkin samaa työtä. Sinun ei tarvitse muistaa tallentaa tiedostot oikeaan muotoon. Se on asennettu järjestelmään, mutta se ei voi avata sitten?
|
| |||
| |||
| Hi Historygirl Anteeksi 4 viivästys (ollut) Valitettavasti emme ostaneet sitä Argos ja ne eivät tuki tietokone-ohjelmia. Meillä soi jopa microsoft (maksaa fortune), ja lopussa saimme sen toimimaan kohdassa "uusi tili" Oma tietokone, toimii täydellisesti nyt. He sanoivat siellä oli jotain vikaa minun Device Manager ja se estää jotakin! I havent got hajuakaan WOT hän oli noin ..... ainakin vietettyään £ 100 se toimii, mutta käyttää tätä foorumi tulevaisuudessa enemmän ja saada lisää neuvoja teiltä asiantuntijoita! Tks uudelleen TC |
|
| |||
| |||
| Kiva kun se toimii nyt. Se voisi olla, että se ei ollut asentaa järjestelmänvalvojan tili tietokoneeseen. Tämä foorumeilla hyvä Olen samaa mieltä se on auttanut minua.
__________________ Euro Championships kärki = Espanja & Torres <- Hitto Minun olisi pitänyt saattaa lyödä vetoa niitä Make Poverty History Oikeutta 96 <- Katsokoot |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Odota, että Windows määrittää Microsoft Office Home and Student 2007 | mikelebus | Office Suites & Applications | 2 | 30th Jun 2009 04:12 |
| Uudelleenasentamistoiminnot Office Home / opiskelija lisäksi | mpenney | Office Suites & Applications | 1 | 19. marraskuu 2008 08:08 |
| MS Office Student Deal | tastyguru | Office Suites & Applications | 1 | 24th Apr 2008 05:25 |
| Microsoft ® Office Home and Student 2007 | bluevin123 | Office Suites & Applications | 2 | 6. Huhtikuu 2008 11:16 |
| Student 0ffice 2007 | 9kelad | Office Suites & Applications | 2 | 17. Joulukuu 2007 10:58 |
| Thread Tools | |
| |