![]() |
|
| |||
| |||
| Hi All Mijn dochter ging naar buiten en kocht zei software, geladen, maar het gewoon 'open'. terwijl ik was ze rang Microsoft, zij heeft over de installatie van hun eind gezegd zou het arrox 20mins te uploaden, zeiden zij bye bye omdat ze naar huis gaan. Daarna opnieuw geprobeerd en het nog niet 'open'. U kunt hier probeert te openen, maar doesnt. Any ideas mensen zouden gewaardeerd eventuele hulp / advies. bedankt alle Terry |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou zeggen neem het terug krijgen een restitutie en downloaden OpenOffice plaats is het een gratis versie van Office en heeft vrijwel dezelfde baan. Je moet niet vergeten om de bestanden in het juiste formaat. Het is geïnstalleerd op het systeem, maar niet in staat is te openen dan?
|
| |||
| |||
| Hi Historygirl Sorry 4 vertraging (geweest) Helaas hebben wij gekocht van Argos en zij geen restitutie voor computerprogramma's. Wij zijn een up Microsoft (kost een fortuin), in het einde kregen we het werken onder een nieuwe account 'op mijn computer, werkt perfect nu. Ze zeiden dat er iets mis met mijn apparaat beheerder en het was iets blokkeren! I havent got a clue wot werd hij op ongeveer ..... tenminste na besteding £ 100 het werkt, maar zal gebruik maken van dit forum in de toekomst meer en meer het advies van deskundigen u! Tks weer TC |
|
| |||
| |||
| Blij dat u het nu werkt. Eventueel kan worden dat het niet werd geïnstalleerd in het kader van de beheerder-account op de computer. Deze fora goed Ik ben het ermee eens dat het me geholpen.
__________________ Euro Championships tip = Spanje & Torres <- Damn ik zou hebben geplaatst een inzet op hen Make Poverty History Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje |