mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Office Home and Student 2007

Reply

Thread Tools
Old 4 oktober 2007, 12:15
Medlem Group

Default Office Home and Student 2007

Hei alle
Datteren min gikk og kjøpte sa programvare, lastes det, men det wont 'Åpne'. mens jeg var ute og hun Rang Microsoft, de overtok anlegget fra slutten sa det ville ta arrox 20mins laste opp, de sa bye bye fordi de skulle hjem. Etterpå prøvde igjen, og det fortsatt ikke 'Åpne'. Du kan her det jeg prøver å åpne men doesnt. Ideer mennesker, ville verdsatt hjelp / råd. takker alle
Terry
Old 5 oktober 2007, 13:06
Donor Group

Jeg vil si ta det tilbake få tilbakebetalt og laste ned OpenOffice i stedet er det en gratis versjon av Office, og betyr ganske mye den samme jobben. Du må bare huske å lagre filer i riktig format.

Det er installert på systemet, men kan ikke åpne da?

Foreta Fattigdom History

Justice for de 96 <- Ta en titt

Min System: HistoryGirls Self Build!

Prosessor (er):
AMD Phenom X3 II 720
Hovedkort:
Gigabyte MA770-UD3
RAM-minne:
4GB Ballistix
Graphics Card (s):
Radeon HD 4850 512 MB
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
1TB Western Digital
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Case / PSU:
COOLERMASTER Elite 330/450W PSU
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Ethernet
Skjerm (er):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP med oppgradering for W7
Old 6 oktober 2007, 05:14
Medlem Group

Hi Historygirl
Beklager 4 forsinkelse (jobbet) Dessverre vi kjøpte den fra Argos og de ikke tilbakebetaling på dataprogrammer. Vi Rang opp microsoft (koster en formue), til slutt fikk vi det fungerer under en ny konto "på min datamaskin, fungerer perfekt nå. De sa det var noe galt med min enhet manager og det var blocking noe! Jeg har ikke fått en ledetråd wot han var på om ..... minst etter å ha brukt £ 100 det fungerer, men vil bruke dette forum mer i fremtiden, og få flere tips fra dere eksperter!
Tks igjen
TC
Old 6 oktober 2007, 09:45
Donor Group

Glad du har det fungerer nå. Det kan muligens være at det ikke ble installert under administratorkonto på datamaskinen.

Dette fora god Jeg er enig i det hjalp meg.

Foreta Fattigdom History

Justice for de 96 <- Ta en titt
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vent mens Windows konfigurerer Microsoft Office Home and Student 2007 mikelebus Office Suites & Applications 2 30 juni 2009 04:12
Installere kontor hjem / student tillegg mpenney Office Suites & Applications 1 19 nov 2008 08:08
MS Office Student Deal tastyguru Office Suites & Applications 1 24 april 2008 05:25
Microsoft ® Office Home and Student 2007 bluevin123 Office Suites & Applications 2 6 april 2008 11:16
Student 0ffice 2007 9kelad Office Suites & Applications 2 17 desember 2007 10:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.