![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle Datteren min gikk og kjøpte sa programvare, lastes det, men det wont 'Åpne'. mens jeg var ute og hun Rang Microsoft, de overtok anlegget fra slutten sa det ville ta arrox 20mins laste opp, de sa bye bye fordi de skulle hjem. Etterpå prøvde igjen, og det fortsatt ikke 'Åpne'. Du kan her det jeg prøver å åpne men doesnt. Ideer mennesker, ville verdsatt hjelp / råd. takker alle Terry |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil si ta det tilbake få tilbakebetalt og laste ned OpenOffice i stedet er det en gratis versjon av Office, og betyr ganske mye den samme jobben. Du må bare huske å lagre filer i riktig format. Det er installert på systemet, men kan ikke åpne da?
|
| |||
| |||
| Hi Historygirl Beklager 4 forsinkelse (jobbet) Dessverre vi kjøpte den fra Argos og de ikke tilbakebetaling på dataprogrammer. Vi Rang opp microsoft (koster en formue), til slutt fikk vi det fungerer under en ny konto "på min datamaskin, fungerer perfekt nå. De sa det var noe galt med min enhet manager og det var blocking noe! Jeg har ikke fått en ledetråd wot han var på om ..... minst etter å ha brukt £ 100 det fungerer, men vil bruke dette forum mer i fremtiden, og få flere tips fra dere eksperter! Tks igjen TC |
|
| |||
| |||
| Glad du har det fungerer nå. Det kan muligens være at det ikke ble installert under administratorkonto på datamaskinen. Dette fora god Jeg er enig i det hjalp meg.
__________________ Euro Championships tip = Spain & Torres <- Faen jeg skulle ha plassert en innsats på dem Foreta Fattigdom History Justice for de 96 <- Ta en titt |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vent mens Windows konfigurerer Microsoft Office Home and Student 2007 | mikelebus | Office Suites & Applications | 2 | 30 juni 2009 04:12 |
| Installere kontor hjem / student tillegg | mpenney | Office Suites & Applications | 1 | 19 nov 2008 08:08 |
| MS Office Student Deal | tastyguru | Office Suites & Applications | 1 | 24 april 2008 05:25 |
| Microsoft ® Office Home and Student 2007 | bluevin123 | Office Suites & Applications | 2 | 6 april 2008 11:16 |
| Student 0ffice 2007 | 9kelad | Office Suites & Applications | 2 | 17 desember 2007 10:58 |
| Thread Tools | |
| |