mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Office Home and Student 2007

Reply

Thread Tools
Old 4 oktober 2007, 12:15
Ledamot Gruppen

Default Office Home and Student 2007

Hej Alla
Min dotter gick ut och köpte sa programvara läses in, men det brukar "öppna". medan jag var ute och hon ringde Microsoft, de tog över anläggningen från sitt slut sa det skulle ta arrox 20mins att ladda upp, de sa bye bye eftersom de var på väg hem. Efteråt försökte igen, och det fortfarande inte kommer att "öppna". Du kan här det försöker öppna men icke. Alla idéer människor skulle uppskattat någon hjälp / rådgivning. tack alla
Terry
Old 5 oktober 2007, 13:06
Givargruppen

Jag skulle säga ta tillbaka det få en återbetalning och ladda ner OpenOffice i stället det är en gratis version av Office och går ungefär samma jobb. Du måste bara komma ihåg att spara filerna i rätt format.

Det finns installerat på datorn men kan inte öppna då?

Make Poverty History

Rättvisa för de 96 <- Ta gärna en titt

Mitt System: HistoryGirls Self Build!

Processor (s):
AMD Phenom X3 II 720
Moderkort:
Gigabyte MA770-UD3
RAM Minne:
4GB Ballistix
Grafikkort (s):
Radeon HD 4850 512MB
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
1TB Western Digital
Optisk enhet (er):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Mål / PSU:
Coolermaster Elite 330/450W PSU
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Ethernet
Monitor (s):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP med uppgradering för W7
Old 6 oktober 2007, 05:14
Ledamot Gruppen

Hej Historygirl
Tyvärr 4 dröjsmål (arbetat) Tyvärr vi köpte den från Argos och inte bidrag för datorprogram. Vi ringde upp microsoft (kostar en förmögenhet), till slut fick vi det arbetar under "ett nytt konto på min dator, fungerar perfekt nu. De sa att det var något fel med min enhet manager och det var blockera något! Jag har icke fått en ledtråd WOT han var på om ..... minst efter att ha spenderat £ 100 det fungerar, men kommer att använda detta forum mer i framtiden och få mer råd från er experter!
TKS igen
TC
Old 6 oktober 2007, 09:45
Givargruppen

Kul att du har det fungerar i dag. Det skulle möjligen vara att det inte var installerade enligt administratör på datorn.

Detta forum bra jag håller det hjälpte mig.

Make Poverty History

Rättvisa för de 96 <- Ta gärna en titt
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.