mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Open Office

Reply

Thread Tools
Old 23. maj 2008, 09:33
Donor-Gruppen

Hej alle,

I øjeblikket bruger åbne kontor for alle mine tekstbehandling, men har netop lidt et mærkeligt problem. Jeg har modtaget en e-mail med en attatchment, som jeg havde ønsket. Den attatchment var en lærestreg planen i Word-format. Jeg ændrede planen, så den passer til mine egne behov og løbende gemt det som jeg gjorde det. Omkring det 12. modifikation Jeg har bemærket, at det blev gemt i en mappe jeg ikke genkende. Det blev kaldt INOBFHSL, bestemt ikke en mappe jeg har oprettet som det indeholder masser af meget store og vigtige filer osv. Thought intet af det. Næste dag, når jeg går til at åbne filen i et offentligt embede den går lige til INOBFHSL og tillader mig at åbne den sidste ændring jeg gjorde. I dag vil jeg gå for at åbne filen i OO og det går til My Documents hvor skønt der er den 12. Mod jeg gjorde på det dokument, der anmoder om et filter for at åbne den. Der er omkring 100 af disse er opført, og ingen vil åbne filen. Efter mange timer med at forsøge Jeg kan ikke finde den mappe INOBFHSL, Google returnerer ingen resultater, og det ser ud til, at det gør ikke eksisterer. Jeg ved det ikke.
Har nogen hørt om sådan en mappe, og ikke en hvilken som helst vide, hvordan jeg kan få adgang til det? Fordi når jeg er i det jeg kan åbne filen uden problem.

Mange tak,

Keith.
Old 23. maj 2008, 11:53
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af carpious View Post
Hej alle,

I øjeblikket bruger åbne kontor for alle mine tekstbehandling, men har netop lidt et mærkeligt problem. Jeg har modtaget en e-mail med en attatchment, som jeg havde ønsket. Den attatchment var en lærestreg planen i Word-format. Jeg ændrede planen, så den passer til mine egne behov og løbende gemt det som jeg gjorde det. Omkring det 12. modifikation Jeg har bemærket, at det blev gemt i en mappe jeg ikke genkende. Det blev kaldt INOBFHSL, bestemt ikke en mappe jeg har oprettet som det indeholder masser af meget store og vigtige filer osv. Thought intet af det. Næste dag, når jeg går til at åbne filen i et offentligt embede den går lige til INOBFHSL og tillader mig at åbne den sidste ændring jeg gjorde. I dag vil jeg gå for at åbne filen i OO og det går til My Documents hvor skønt der er den 12. Mod jeg gjorde på det dokument, der anmoder om et filter for at åbne den. Der er omkring 100 af disse er opført, og ingen vil åbne filen. Efter mange timer med at forsøge Jeg kan ikke finde den mappe INOBFHSL, Google returnerer ingen resultater, og det ser ud til, at det gør ikke eksisterer. Jeg ved det ikke.
Har nogen hørt om sådan en mappe, og ikke en hvilken som helst vide, hvordan jeg kan få adgang til det? Fordi når jeg er i det jeg kan åbne filen uden problem.

Mange tak,

Keith.
Hvor meget mærkeligt. Det er endnu mere mærkeligt, at Google har absolut ingen oversigter for at mappenavn.

Giv din forsøgt at åbne Windows Search og skrive navnet på, hvad du rent faktisk kaldes din lektie plan? Eller bare dele af navnet.

Hvis du finder det, åbne den og derefter gemme det et andet sted, hvor du ved, hvor det er, ligesom din Mine dokumenter eller Desktop.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 23. maj 2008, 15:36
Donor-Gruppen

Thanx men ja jeg har prøvet hver søgning med hver fil / mappe navn. Hvad jeg virkelig brug for at vide, hvordan man får adgang til denne INOBFHSL fil. Jeg har set den og ved, at det er der. Gør mig hovedet i. .......
Old 23. maj 2008, 15:43
Redaktør Gruppen

Kan det være skjult.

I en mappe, klik på Værktøj -- Folder Valg -- Se

Klik på alternativknappen ved siden af Vis skjulte filer og mapper.

Old 25. maj 2008, 15:26
Ny Medlem Gruppen

Har du forsøgt at du opdaterer til den nyeste version af open office Jeg tror dens 2.4, hvis du har forsøge leaveing en kommentar i deres forum. Også køre en registreringsdatabasenøgle ren, som kan løse det. hvis dette ikke er muligt bare gøre, hvad jeg gør, og geninstallere alt inklusive vinduer fra bunden.

deres forum er her
http://support.openoffice.org/
Old 3. juni 2008, 10:48
Donor-Gruppen

Hvis du har åbnet den vedhæftede fil og ikke udstede en Gem som ... så vil det have været placeret i en midlertidig område. Jeg gætte på, at i sidste ende den midlertidige fil blev slettet, hvorfor det tilbagevenden til standardplaceringen, Mine dokumenter. De ændringer, du har foretaget, vil være gået tabt.

Old 4. juni 2008, 01:34
Donor-Gruppen

Jep, du har helt ret. Det var min skyld for ikke at være opmærksom på det korrekte format ........
Hvis jeg vælger det korrekte format det sparer med meget lille forskel i forhold til det dokument, og kan nemt blive ændret, og naturligvis genåbnes ..
Den eneste anden fejl jeg har, er stavekontrollen der vil som standard amerikansk engelsk fra tid til anden, afhængigt af den type dokument, jeg har gemt, og vil ikke tillade mig at standardiser til English UK. Bortset fra at jeg synes det er temmelig god til fri.

Mange tak,

Keith.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.