![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Olen tällä hetkellä käyttää avoimia toimikausi kaikki tekstinkäsittely mutta juuri kärsinyt outo ongelma. Sain sähköpostiviestin, jonka attatchment jonka olin pyytänyt. The attatchment oli oppitunti suunnitelman sana muodossa. Olen muuttanut suunnitelma sopii minun omia tarpeita ja jatkuvasti tallentanut sitä olen tehnyt tätä. Noin 12. muutokseen Olen huomannut, että se oli tallennettu kansion En tunnusta. Se oli nimeltään INOBFHSL, ei kansion olen luonut, koska se sisältää paljon hyvin suuria ja tärkeitä tiedostoja jne. Thought mitään siitä. Seuraavana päivänä, kun siirryn avata tiedosto Open Office se menee suoraan INOBFHSL ja sallii minun avata viimeisen muutoksen tein. Tänään mennä avaamaan tiedoston OO ja se menee Omat tiedostot, jos vaikka on 12. mod I teki asiakirja se pyytää suodattimen jotta avaa se. On noin 100 näistä on lueteltu ja ei avaa tiedostoa. Kun monta tuntia yrittää En etsi kansio INOBFHSL, google palauttaa tuloksia ja näyttäisi siltä, että se doesnt olemassa. Tiedän, että se tekee. Onko joku kuullut tällaisen kansio ja ei mitään tiedä, miten voin saada sen? Koska silloin, kun olen sen voin avata tiedoston ilman mitään ongelmia. Sydämelliset kiitokset, Keith. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Have your yrittänyt avaamisesta Windows Etsi ja kirjoittamalla nimi mitä todella kutsutaan sinun opetus suunnitelma? Tai jopa vain osaa nimi. Jos löytyy, avaa se ja sitten tallentaa sen jonnekin muualle, jos tiedät missä se on, kuten Oma asiakirjat tai Desktopista.
|
| |||
| |||
| Thanx mutta kyllä olen yrittänyt kaikin haku jokaisen tiedoston / kansion nimi. Minun todella täytyy tietää, kuinka käyttää tätä INOBFHSL tiedosto. Olen nähnyt sen ja tiedän, että se on olemassa. Teet minulle pään sisään ....... |
|
| |||
| |||
| Voisiko se olla piilotettu. Vuonna kansio napsauttamalla Työkalut -- Kansio Valinnat -- Näytä Napsauta vieressä Näytä piilotetut tiedostot ja kansiot.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Oletko kokeillut päivittämistä uusimpaan versioon avoimen toimisto Uskon sen 2.4, jos olet yrittää leaveing kommentin heidän foorumilla. Myös suorittaa rekisterin puhdas, jotka voivat ratkaista sen. ei juuri tehdä, mitä teen ja asenna kaikki mukaan lukien ikkunoiden tyhjästä. niiden foorumi on täällä http://support.openoffice.org/ |
|
| |||
| |||
| Jos olet avannut liitetiedoston eikä antaa Tallenna nimellä ... sitten se on sijoitettu tilapäisesti alueella. Oletan, että lopulta tilapäinen tiedosto on poistettu, joten palaaminen oletussijaintiin, Omat tiedostot. Muutokset, jotka olet tehnyt se on menetetty.
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Jep, olette aivan oikeassa. Se oli minun syyni ei kiinnitetään huomiota oikeaan muotoon ........ ![]() Jos minulla on mahdollisuus valita oikeaa muotoa se säästää on hyvin vähän ero asiakirjan ja voidaan helposti muuttaa ja tietenkin aloittaa uudelleen .. Ainoa vika on, oikeinkirjoituksen tarkistusohjelma, joka oletusarvoisesti american englanti ajoittain riippuen asiakirjan, minun on tallennettu, ja se ei salli minun oletusarvoisesti englanti uk. Muu kuin että mielestäni se on melko hyvä ilmaiseksi. Sydämelliset kiitokset, Keith. |