mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Open Office

Reply

Thread Tools
Old 23 mei 2008, 09:33
Donor Groep

Default Open Office

Hi all,

Ik heb op dit ogenblik opent kantoor voor al mijn tekstverwerking maar net geleden een vreemd probleem. Ik kreeg een e-mail met een attatchment die ik had gevraagd. De attatchment was een lesplan in Word-formaat. Ik bewerkt het plan om aan mijn eigen behoeften en voortdurend opgeslagen als ik deed dit. Op ongeveer de 12e wijziging Ik merkte dat zij werd opgeslagen in een map heb ik niet erkennen. Het heette INOBFHSL, zeker niet een map heb ik gemaakt als het bevat tal van zeer grote en belangrijke bestanden, enz. Ik dacht dat er niets van. De volgende dag toen ik gaan om het bestand te openen in een open kantoor gaat rechtstreeks naar INOBFHSL en laat me om de laatste wijziging ik heb gedaan. Vandaag ga ik om het bestand te openen in OO en gaat naar Mijn Documenten, waar ook al is er de 12e mod ik heb op het document dat vraagt om een filter in om te openen. Er zijn ongeveer 100 van deze lijst staan en niemand zal het bestand openen. Na vele uren van te proberen Ik kan niet naar de map INOBFHSL, google retourneert geen resultaten, en het lijkt erop dat doesnt bestaan. Ik weet dat het dat doet.
Heeft een gehoord van een dergelijke map en laat een weten hoe ik kan toegang krijgen tot het? Want wanneer ik in het ik kan het bestand openen zonder enig probleem.

Many thanks,

Keith.
Old 23 mei 2008, 11:53
Moderator Groep

Default Open Office

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carpious View Post
Hi all,

Ik heb op dit ogenblik opent kantoor voor al mijn tekstverwerking maar net geleden een vreemd probleem. Ik kreeg een e-mail met een attatchment die ik had gevraagd. De attatchment was een lesplan in Word-formaat. Ik bewerkt het plan om aan mijn eigen behoeften en voortdurend opgeslagen als ik deed dit. Op ongeveer de 12e wijziging Ik merkte dat zij werd opgeslagen in een map heb ik niet erkennen. Het heette INOBFHSL, zeker niet een map heb ik gemaakt als het bevat tal van zeer grote en belangrijke bestanden, enz. Ik dacht dat er niets van. De volgende dag toen ik gaan om het bestand te openen in een open kantoor gaat rechtstreeks naar INOBFHSL en laat me om de laatste wijziging ik heb gedaan. Vandaag ga ik om het bestand te openen in OO en gaat naar Mijn Documenten, waar ook al is er de 12e mod ik heb op het document dat vraagt om een filter in om te openen. Er zijn ongeveer 100 van deze lijst staan en niemand zal het bestand openen. Na vele uren van te proberen Ik kan niet naar de map INOBFHSL, google retourneert geen resultaten, en het lijkt erop dat doesnt bestaan. Ik weet dat het dat doet.
Heeft een gehoord van een dergelijke map en laat een weten hoe ik kan toegang krijgen tot het? Want wanneer ik in het ik kan het bestand openen zonder enig probleem.

Many thanks,

Keith.
Hoe erg vreemd. Het is nog vreemd dat Google heeft absoluut geen aanbiedingen voor deze mapnaam.

Heb je geprobeerd de opening Windows Search en typen in de naam van wat je werkelijk je lesplan? Of zelfs slechts delen van de naam.

Als je het vinden, openen en sla het dan ergens anders, waar je weet waar het is, net als uw Mijn documenten of Desktop.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 23 mei 2008, 15:36
Donor Groep

Default Open Office

Thanx, maar ja ik heb geprobeerd alle zoekopdrachten met elk bestand / map naam. Wat ik echt nodig om te weten is hoe de toegang tot deze INOBFHSL bestand. Ik heb het gezien en weet het er is. Doin me hoofd inch .......
Old 23 mei 2008, 15:43
Moderator Groep

Default Open Office

Zou het zo kunnen zijn verborgen.

In een map klikt u op Gereedschap -- Folder Opties -- Bekijken

Klik op het keuzerondje naast Verborgen bestanden en mappen weergeven.

Old 25 mei 2008, 15:26
Nieuw Lid Fractie

Default Open Office

Heeft u geprobeerd het bijwerken naar de nieuwste versie van Open Office Ik geloof haar 2-4 als u probeert leaveing een reactie op hun forum. Ook het uitvoeren van een schoon register dat kan oplossen. bij gebreke daarvan gewoon doen wat ik doe en alles opnieuw installeren met inbegrip van ramen vanaf nul.

hun forum is hier
http://support.openoffice.org/
Old 3 jun 2008, 10:48
Donor Groep

Default Open Office

Als u het openen van de bijlage en niet een Opslaan als ... dan zal zijn geplaatst in een tijdelijke ruimte. Ik denk dat uiteindelijk het tijdelijke bestand is verwijderd, zodat de terugkeer naar de standaard locatie, Mijn documenten. De wijzigingen die u gemaakt zal verloren zijn gegaan.

Old 4 jun 2008, 01:34
Donor Groep

Default Open Office

Ja, u hebt volkomen gelijk. Het was mijn schuld voor het niet betalen van de aandacht op het juiste formaat ........
Wanneer kies ik het juiste formaat bespaart met zeer weinig verschil in het document en kan gemakkelijk worden veranderd en uiteraard heropend ..
De enige andere bug die ik heb is de spellingcontrole die wordt standaard Amerikaans Engels van tijd tot tijd, afhankelijk van het type document heb ik opgeslagen en zal niet toestaan dat ik standaard naar Engels uk. Anders dan dat ik denk dat het niet goed is voor gratis.

Many thanks,

Keith.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe open je een. PUB-bestand in Open Office? sagheer Office Suites & Toepassingen 1 Van de 6 juni 2009 06:04
Kan Niet Open Document Opgeslagen in Office 2007 te openen in Office 2003 tolet Office Suites & Toepassingen 13 De 5 maart 2009 11:25
Open Office is compatibel met Microsoft Office pinkypossum001 Office Suites & Toepassingen 2 21 nov 2008 08:13
Open Office SageMother Office Suites & Toepassingen 12 25e sep 2007 11:45
Open Office en Mirco zachte kantoor ken979 Office Suites & Toepassingen 2 12 aug 2007 04:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.