![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, I øyeblikket bruker åpner kontor for alle mine tekstbehandling men akkurat har lidd et merkelig problem. Jeg mottok en e-post med en attatchment som jeg hadde bedt om. Den attatchment var en leksjon planen i Word-format. Jeg endret plan for å dekke mine egne behov og kontinuerlig lagret det som jeg gjorde dette. På rundt 12. modifikasjon jeg merke til at det ble lagret i en mappe jeg ikke gjenkjenner. Det ble kalt INOBFHSL, sikkert ikke en mappe som jeg har opprettet som den inneholder mange svært store og viktige filer osv. Thought ingenting av det. Neste dag når jeg går for å åpne filen i åpne kontor går direkte til INOBFHSL og tillater meg å åpne den siste endring jeg gjorde. I dag skal jeg gå for å åpne filen i OO, og det går til Mine dokumenter der men det er det 12. mod jeg gjorde i dokumentet den ber om et filter for å åpne den. Det er rundt 100 av disse er oppført, og ingen vil åpne filen. Etter mange timer med prøver jeg kan ikke finne mappen INOBFHSL, Google returnerer ingen resultater, og det vil vises at det ikke eksisterer. Jeg vet det gjør. Har noen hørt om en slik mappe, og gjør noen vet hvordan jeg kan få tilgang til den? Fordi når jeg er i det jeg kan åpne filen uten problem. Mange Takk Keith. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Har du prøvd å åpne Windows Search og skrive inn navnet på det du egentlig kalles leksjon plan? Eller bare deler av navnet. Hvis du synes det, åpner det og deretter lagre den et annet sted, hvor du vet hvor det er, som du Mine dokumenter eller Desktop.
|
| |||
| |||
| Thanx men ja jeg har prøvd alle søk med hver fil / mappenavnet. Hva jeg virkelig trenger å vite hvordan du får tilgang til denne INOBFHSL fil. Jeg har sett den og vet at det er der. Gjør meg hodet i. ....... |
|
| |||
| |||
| Kan det være skjult. I en mappe, klikker du på Verktøy -- Mappe Valg -- Utsikt Klikk alternativknappen ved siden av Vis skjulte filer og mapper.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd å oppdatere til den nyeste versjonen av open office tror jeg dens 2.4 hvis du har prøve leaveing en kommentar i deres forum. Også kjøre en registerverdi rene som kan løse det. mislighold som gjør bare det jeg gjør og installere alt inkludert Windows fra bunnen av. deres forum er her http://support.openoffice.org/ |
|
| |||
| |||
| Hvis du åpner vedlegget, og ikke utstede Lagre som ... Deretter vil den ha blitt plassert i et midlertidig område. Jeg antar at eventuelt den midlertidige filen ble slettet, derav tilbake til standardplasseringen, Mine dokumenter. Endringene du har gjort har gått tapt.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jepp, du har helt rett. Det var min skyld for ikke betaler oppmerksomhet til riktig format ........ ![]() Hvis jeg velger riktig format det sparer med svært liten forskjell i dokumentet og kan lett bli forandret og selvfølgelig gjenåpnet .. Den eneste andre insekt jeg er stavekontrollen som standard for amerikansk engelsk fra tid til annen avhengig av dokumentet jeg har lagret, og vil ikke tillate meg å endre til engelsk UK. Annet enn at jeg tror det er ganske bra gratis. Mange Takk Keith. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan åpne en. PUB fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| Ikke kan åpne dokumenter lagret i Office 2007 til Åpne i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| Er åpent kontor kompatible med Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Applications | 2 | 21 nov 2008 08:13 |
| Open Office | SageMother | Office Suites & Applications | 12 | 25. sep 2007 11:45 |
| Open Office og Mirco myk kontor | ken979 | Office Suites & Applications | 2 | 12 august 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |