![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg hentede dette program, som bærer mange af de værktøjer, du finder i msword og jeg elsker det! Prisen er ret for .... Gratis. Nej, jeg ikke ejer webstedet, og dette er ikke ment som spam, men hvis du har brug for et godt værktøj uden at betale Microsoft priser Jeg foreslår, at du kontrollere dette. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er meget rigtigt, Sage og jeg er også klar over du ikke er spam. :)
| |||
| |||
| Ja, jeg lige har downloadet dette og det er awesome. Det sikker beats betale for msword that's for sure. Jeg varmt anbefale det. Jeg fandt ud af om det, fordi jeg havde brug for det for mit job, at jeg gør, og ikke har haft nogen problemer med den. |
|
| |||
| |||
| Jeg hentede det for et par måneder siden, og er meget imponeret. Jeg er glad for, at det er lige så ... anvendelige på grund af mangel på en bedre beskrivelse. |
|
| |||
| |||
| Det lyder fantastisk. Jeg har Word fra suite, at min kone fik for en meget billig pris for et par år siden fra et incitament på arbejdspladsen. Ellers ville jeg være hele den også. Er dette program åbne Word-dokumenter? |
|
| |||
| |||
| Så vidt jeg ved det ikke makker. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger Open Office på en af mine computere. Det eneste problem, jeg nogensinde har haft har været om åbning af en stærkt formated Åbn Office-dokument i Word. Der var nogle mellemrum spørgsmål, men intet alvorligt. Absolut værd at prisen:) |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det sparer og åbner flere formater, og har. Dok for 95, 97, såvel som HTML, XML, rtf, starwriter, pocketword og txt som en af mulighederne. Det er ligesom en swiss hær kniv. |
|
| |||
| |||
| Jeg har brugt programmet til og fra for tre eller fire år nu. Jeg ved bare ikke blive fortrolig med det, men det er et bedre alternativ til Office. Som du siger, du ikke kan slå den pris. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aldrig brugt denne mig selv om en række mennesker har anbefalet det til mig. Måske er nødt til at have et kig efter at have læst dette, nice en gutter. :)