![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg lastet ned dette programmet som bærer mange av de verktøyene du finner i MSWord og jeg elsker det! Prisen er riktig for .... Free. Nei, jeg ikke eier området og dette er ikke ment som spam, men hvis du trenger et godt verktøy uten å betale Microsoft prisene Jeg foreslår at du sjekker dette. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er veldig sant Sage og jeg også innse du ikke spamming. :)
| |||
| |||
| Ja, jeg nettopp lastet ned denne og det er fantastisk. Det at taktslagene betaler for MSWord det er sikkert. Jeg anbefaler det. Jeg fant ut om det fordi jeg trengte det for min jobb som jeg gjør, og har ikke hatt noen problemer med den. |
|
| |||
| |||
| Jeg lastet den ned for noen måneder siden, og har blitt veldig imponert. Jeg er glad for at det er bare så ... brukbare, i mangel av en bedre beskrivelse. |
|
| |||
| |||
| Det høres flott ut. Jeg tilfeldigvis har ord fra suite at kona fikk for en veldig billig pris for noen år siden fra et incitament i arbeid. Ellers jeg vil være hele den også. Betyr dette programmet åpne Word-dokumenter? |
|
| |||
| |||
| Så vidt jeg vet det gjør det, kompis. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker Open Office på en av datamaskinene mine. Det eneste problemet jeg noensinne har hatt har vært åpne en tungt formated Open Office-dokument i Word. Det var noen orddeling spørsmål, men ingenting alvorlig. Absolutt verdt prisen:) |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Det lagrer og åpner flere formater, og har. Doc for 95, 97, samt HTML, XML, RTF starwriter, pocketword og txt som ett av alternativene. Det er som en sveitsisk hær kniv. |
|
| |||
| |||
| Jeg har brukt programmet på og av for tre eller fire år nå. Jeg blir ikke komfortabel med det, men det er et bedre alternativ for Office. Som du sier du ikke kan slå den prisen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Aldri brukt dette selv men en rekke personer har anbefalt den til meg. Kanskje ta en titt etter å ha lest dette, nice en fyrene. :)
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan åpne en. PUB fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| Ikke kan åpne dokumenter lagret i Office 2007 til Åpne i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| Er åpent kontor kompatible med Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Applications | 2 | 21 nov 2008 08:13 |
| Open Office | carpious | Office Suites & Applications | 6 | 4 juni 2008 01:34 |
| Open Office og Mirco myk kontor | ken979 | Office Suites & Applications | 2 | 12 august 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |