mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Open Office

Reply

Thread Tools
Old 31 maj 2007, 11:36
Ledamot Gruppen

Default Open Office

Jag har hämtat det här programmet som bär många av de verktyg du hittar i MSWord och jag älskar det! Det pris som är rätt för .... Gratis. Nej, jag äger inte plats och det är inte avsett som skräppost, men om du behöver ett bra verktyg utan att betala Microsoft priserna jag verkligen att du kolla in det här.
Old 31 maj 2007, 11:40
Banned Group

Default Open Office

Det är mycket riktigt Sage och jag inser också att du inte är skräppost. :)
Faktum är att jag skall uttrycka det i våra nedladdningar avsnitt, tack för att påminna mig.

Mitt System: #

Processor (s):
Intel P4
Moderkort:
ECS 915pla2
RAM Minne:
1GB
Grafikkort (s):
ATI Radeon x1050
Ljudkort:
diamant Xtreme 7.1
Hårddisk (s):
160GB
Optisk enhet (er):
DVD-ROM Combo-enhet DVD + /-RW
Mål / PSU:
antech/x-power585
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
trådlös
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 31 maj 2007, 14:39
Ledamot Gruppen

Default Open Office

Ja, jag har hämtat det här och det är häftigt. Det säker slår betala MSWord som är säkert. Jag rekommenderar det. Jag fick veta det eftersom jag behövde det för mitt jobb som jag gör och har haft några problem med det.
Old 31 maj 2007, 20:44
Ledamot Gruppen

Default Open Office

Jag hämtade den för några månader sedan och har varit mycket imponerad. Jag är glad att det bara är så ... kan användas, i brist på en bättre beskrivning.
Old 1 juni 2007, 09:59
Ledamot Gruppen

Default Open Office

Det låter bra. Jag råkar ha Word från sviten som min fru fick för ett mycket billigt pris för ett par år sedan från en sporre i arbetet. Annars tror jag skulle vara hela det också.

Har detta program öppna Word-dokument?
Old 1 juni 2007, 10:12
Banned Group

Default Open Office

Såvitt jag vet det gör mate.
Old 1 juni 2007, 15:42
New Member Group

Default Open Office

Jag använder Open Office på en av mina datorer. Det enda problemet jag har haft har varit att öppna en kraftigt formaterad Open Office-dokument i Word. Det fanns vissa mellanrum frågor, men inget allvarligt. Definitivt värt priset:)
Old 2 juni 2007, 11:32
Ledamot Gruppen

Default Open Office

Citat:
Ursprungligen postat av Taggart View Post
Det låter bra. Jag råkar ha Word från sviten som min fru fick för ett mycket billigt pris för ett par år sedan från en sporre i arbetet. Annars tror jag skulle vara hela det också.

Har detta program öppna Word-dokument?

Det sparar och öppnar flera format och har. Doc för 95, 97, liksom HTML, XML, RTF, StarWriter, pocketword och txt som ett av alternativen.

Det är som en schweiziska armékniven.
Old 10 juli 2007, 21:41
Ledamot Gruppen

Default Open Office

Jag har använt programmet på och stänga för tre eller fyra år nu. Jag får inte bekväm med det men det är ett bättre alternativ för Office. När du säger att du inte kan slå pris.
Old 11 juli 2007, 23:11
Givargruppen

Default Open Office

Aldrig använt detta själv, även om ett antal människor har rekommenderat den till mig.

Kanske måste ta en titt efter att ha läst detta, nice en killar. :)

-Kanoakavirus

Mitt System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moderkort:
Asus P5K Premium
RAM Minne:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (s):
BFG 8800GT
Ljudkort:
Xfi Extremegamer
Hårddisk (s):
3.35TB ext lagring. 2TB int lagring
Optisk enhet (er):
LG GGC H20L
Mål / PSU:
Enermax 720w
Kylning:
AC7
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hur man öppnar en. PUB-fil i Open Office? sagheer Office Suites & Applications 1 6 juni 2009 06:04
Kan inte öppna dokument sparade i Office 2007 att öppna i Office 2003 tolet Office Suites & Applications 13 5 mars 2009 11:25
Är öppna Office kompatibelt med Microsoft Office pinkypossum001 Office Suites & Applications 2 21 november 2008 08:13
Open Office carpious Office Suites & Applications 6 4 juni 2008 01:34
Open Office och Mirco mjuk kontor ken979 Office Suites & Applications 2 12 august 2007 04:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.