![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er nødt til at gøre en database for klassen, og jeg ikke har Microsoft Access. Nogen har fortalt mig, at du kan bruge open office til at oprette en database og Microsoft Access kan åbne den. Er det rigtigt? Please help |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Ja, OpenOffice omfatter somethign kaldet Base (medmindre navnet er ændret), hvilket svarer til Access og ifølge webstedet omfatter MS Access støtte (som FYI er en brudt SQL)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, åbne kontor kan åbne Microsoft Office-dokumenter og gemme dem som Microsoft Office-formater.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bevæger sig fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th May 2009 15:52 |
| Kan ikke åbne dokument gemt i Office 2007 til Open i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| "Forberedelse til at installere" ... Microsoft Office, hver gang jeg åbner IE7! | Lukee12 | Office Suites & Applications | 10 | 27. sep 2007 16:15 |
| Er MS Office XP kompatible med MS Office 2000 | moonbug5 | Office Suites & Applications | 1 | 20 august 2007 06:24 |
| Open Office og Mirco blød kontor | ken979 | Office Suites & Applications | 2 | 12 august 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |