![]() |
|
| |||
| |||
| Is er een software die kan openen en bewerken van Word-documenten zonder het kopen en het installeren van kantoor? dat wil zeggen: zoals Linux OpenOffice maar voor Vista? Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OpenOffice kan worden geïnstalleerd op Windows.
| |||
| |||
| Nice one cheers ![]() |
|
| |||
| |||
| Ook als u alleen wilt lezen. Doc,. Xls en. Ppt bestanden, Micro $ oft leveren stand-alone lezers op hun website. OpenOffice schroeven op Word-documenten die zijn versie controle ingeschakeld als het niet doen versie controle.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Open Office geïnstalleerd nu, werkt prima |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Word 2007, Exclusief pagina's uit woordentelling | Snowblind | Office Suites & Toepassingen | 8 | 21 mrt 2009 13:27 |
| Opening. Doc bestanden buiten Word 2007 | prawleprovi | Office Suites & Toepassingen | 2 | 24 apr 2008 15:08 |
| Re: c: \ program files \ common files \ Dllhost.exe infrected met Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spyware & Security | 3 | 21 nov 2007 14:14 |
| C: \ program files \ common files \ Dllhost.exe infrected met Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spyware & Security | 13 | 17 nov 2007 02:49 |
| Gesproken woord naar getypte woord | pest79456 | Office Suites & Toepassingen | 8 | 4 Nov 2007 08:55 |
| Thread Tools | |
| |