![]() |
|
| |||
| |||
| Er det noe programvare som kan åpne og redigere Word-dokumenter uten å kjøpe og installere kontor? ie: liker linux er OpenOffice men for Vista? Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OpenOffice kan installeres på Windows.
| |||
| |||
| Nice en skål ![]() |
|
| |||
| |||
| Også, hvis du bare vil lese. Doc,. Xls og. Ppt filer, Micro $ ofte gi frittstående leserne på deres nettsted. OpenOffice skruer på Word-dokumenter som har versjonskontroll aktivert som det ikke gjør versjonskontroll.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Installed åpner kontor nå, fungerer fint |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Word 2007, Ekskludere sider fra ord teller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Åpning. Doc-filer utenfor Word 2007 | prawleprovi | Office Suites & Applications | 2 | 24 april 2008 15:08 |
| Re: C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 21 nov 2007 14:14 |
| C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 13 | 17 nov 2007 02:49 |
| Talte ordet skrives ordet | pest79456 | Office Suites & Applications | 8 | 4 nov 2007 08:55 |
| Thread Tools | |
| |