![]() |
|
| |||
| |||
| Finns det någon mjukvara som kan öppna och redigera Word-dokument utan att köpa och installera kontor? dvs gillar linux är OpenOffice men för vista? Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| OpenOffice kan installeras på Windows.
| |||
| |||
| Nice en skål ![]() |
|
| |||
| |||
| Även om du bara vill läsa. Doc,. Xls och. Ppt filer, Micro $ oft ge fristående läsare på sin webbplats. OpenOffice skruvar upp Word-dokument som har versionshanteringssystemet aktiverat den inte gör versionskontroll.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Installerad öppna kontor nu, fungerar bra |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Öppnande. Doc-filer utanför Word 2007 | prawleprovi | Office Suites & Applications | 2 | 24 april 2008 15:08 |
| Re: C: \ Program Files \ Common Files \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | cjd666 | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 21 november 2007 14:14 |
| C: \ Program \ Common Files \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spionprogram och säkerhet | 13 | 17 november 2007 02:49 |
| Talat ord skrivit ordet | pest79456 | Office Suites & Applications | 8 | 4 november 2007 08:55 |
| Thread Tools | |
| |