![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har en Outlook 2003 e-mail-problem. Jeg har en bestemt e-mail, hvor efter at jeg har sendt den, modtageren vil modtage en tom e-mail i stedet. Da jeg forsøgte at kontrollere på min Sendt post og åbne den mail jeg sendte, e-mailen er allerede tom også. Hvordan kan jeg løse dette problem? Håber nogen kan svare og hjælpe mig på dette ene. Tak en klase! : D |
|
| |||
| |||
| Yderligere oplysninger ved den måde, når jeg kontrolleres på besked muligheder, jeg ikke kan finde headere for dette særlige e-mail. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Forsøger du at sende en vedhæftet fil?
| |||
| |||
| Hej, Det er ikke en vedhæftet fil. Det er bare en Rick tekstbesked faktisk. Tak. |
|
| |||
| |||
| Rich Text Format? Er det en vedhæftet fil som en. Rtf eller. Doc? Eller er det skrevet direkte på e-mail. Når du sender det, virker det frem som en vedhæftet fil (. Eml)? Denne type ting. Hvis det er at videresende som en vedhæftet fil derefter deri kunne ligge dit problem |
|
| |||
| |||
| Det er skrevet direkte ind i e-mail. og derefter fremsendes som også er;) |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt at sende den som HTML eller almindelig tekst |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Overførsel af kontakter til Outlook 2003 | Ballnplaya | Office Suites & Applications | 0 | 31. maj 2009 13:52 |
| Outlook 2003 - Signature er sendt som en vedhæftet fil | skillzfields | Office Suites & Applications | 0 | 31. maj 2009 01:44 |
| Outlook 2003 Besvar Problem | prawleprovi | Office Suites & Applications | 1 | 24 november 2008 06:11 |
| Er det muligt i Outlook 2003 ... | tomthedrummer1992 | Office Suites & Applications | 3 | 5 oktober 2008 08:20 |
| [Ask] Kan ikke eksportere fra Outlook 2003 | Aiki | Office Suites & Applications | 1 | 14 juli 2007 00:53 |
| Thread Tools | |
| |