![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on Outlook 2003 email ongelma. Minulla on yksi erityisesti sähköpostia, jossa, kun olen toimittanut sen, vastaanottaja saa tyhjäksi sähköpostin sijaan. Kun olen yrittänyt tarkkailun minun Lähetetyt ja avaa mail I toimittanut sähköposti on jo tyhjä myös. Miten voin ratkaista tämän ongelman? Hope joku voi vastata, ja auttaa minua tässä asiassa. Kiitos nippu! : D |
|
| |||
| |||
| Lisätietoja siitä tavasta, kun tarkastaa viestin vaihtoehtoja, En löydä otsikot tämän sähköpostiviestin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sinä yrität välittämään liitetiedoston?
| |||
| |||
| Hei, Se ei ole liite. It's just a rick tekstiviestin oikeastaan. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Rich Text Format? Onko liitetiedoston kuten. Rtf tai. Doc? Vai onko se kirjoitetaan suoraan kiinni sähköpostitse. Kun välität sen, se eteenpäin liitetiedoston (. Eml)? Tällainen asia. Jos se huolinta kuin liitetiedoston sitten siellä voisi olla ongelman |
|
| |||
| |||
| Se on kirjoitettu suoraan sähköpostiin. ja sitten toimitetaan myös;) |
|
| |||
| |||
| Oletko yrittänyt lähettää sen HTML-tai pelkkä teksti |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtäminen yhteystietoja Outlook 2003 | Ballnplaya | Office Suites & Applications | 0 | 31. toukokuuta 2009 13:52 |
| Outlook 2003 - Allekirjoitus on lähettää liitetiedostoina | skillzfields | Office Suites & Applications | 0 | 31. toukokuuta 2009 01:44 |
| Outlook 2003 Vastaa Problem | prawleprovi | Office Suites & Applications | 1 | 24. marraskuu 2008 06:11 |
| Onko mahdollista Outlook 2003 ... | tomthedrummer1992 | Office Suites & Applications | 3 | 5. Lokakuu 2008 08:20 |
| [Kysy] ei voi viedä Outlook 2003 | Aiki | Office Suites & Applications | 1 | 14. Jul 2007 00:53 |
| Thread Tools | |
| |