![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg har en Outlook 2003 e-problem. Jeg har en bestemt e-post der etter at jeg har videresendt den mottakeren vil motta en tom e-post i stedet. Da jeg prøvde sjekking på min sendte elementer og åpne mail jeg videresendt, epost er allerede tomt også. Hvordan kan jeg løse dette problemet? Håper noen kan svare og hjelpe meg på denne. Takk en samling! : D |
|
| |||
| |||
| Ytterligere informasjon for øvrig, når jeg sjekket på meldingsvalg, jeg kan ikke finne topptekstene for denne e-posten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøver du å sende et vedlegg?
| |||
| |||
| Hallo, Det er ikke et vedlegg. Det er bare et Rick tekstmelding faktisk. Takk. |
|
| |||
| |||
| Rik tekst-format? Er det et vedlegg som en. Rtf eller. Doc? Eller er det skrevet direkte på e-post. Når du videresender den, gjør den frem som et vedlegg (. Eml)? Den type ting. Hvis det er videresending som et vedlegg så der kan ligge problemet |
|
| |||
| |||
| Det er skrevet direkte inn i e-post. og deretter videresendes som også;) |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd å sende den som HTML eller ren tekst |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Overføre kontakter for Outlook 2003 | Ballnplaya | Office Suites & Applications | 0 | 31 mai 2009 13:52 |
| Outlook 2003 - Signatur er sendt som et vedlegg | skillzfields | Office Suites & Applications | 0 | 31 mai 2009 01:44 |
| Outlook 2003 Svar Problem | prawleprovi | Office Suites & Applications | 1 | 24 nov 2008 06:11 |
| Er det mulig i Outlook 2003 ... | tomthedrummer1992 | Office Suites & Applications | 3 | 5 okt 2008 08:20 |
| [Spør] Kan ikke eksportere fra Outlook 2003 | aiki | Office Suites & Applications | 1 | 14 juli 2007 00:53 |
| Thread Tools | |
| |