mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Outlook 2003 - Running Slow og ikke Fuctioning som før

Reply

Thread Tools
Old 20. april 2009, 05:19
Medlem Gruppen

Default Outlook 2003 - Running Slow og ikke Fuctioning som før

Jeg har en bærbar computer, som kun skal gøre e-mail. Det har en 1.6ghz processor, og 1GB RAM. Det tager for nogensinde at gøre tingene i perspektiv. Alt andet er fint. Nu ved jeg godt. Pst-filer for 2003 kan komme til at være 20 GB uden problemer. Vi er på 14gb nu, min første tanke var filen nærmer sig det punkt, men jeg ønsker ikke at gå igennem, at besværet, hvis ikke problemet. Denne computer er til ejeren af virksomheden, og jeg forsøger ikke at spilde sin tid. Også, nu da han går til at skrive det første bogstav i de seneste e-mail-kontakter, det ikke viser recente men meget gamle. (hvad jeg mener er den auto indsætte / færdig løsning, når du sætter e-mail-adresser). Er der nogen få nogen hjælp, de kan give? Jeg vil sætte stor pris på det!
Old 24 april 2009, 07:34
Ny Medlem Gruppen

Default Outlook 2003 - Running Slow og ikke Fuctioning som før

Jeg antager du kører Windows XP. Men hvis du kører Vista, jeg vil opgradere maskinen.

Du kan også bruge penge til at opgradere maskinen med XP, er det dit opkald. Jeg vil opgradere RAM.

Anyways, nogle ting du kan gøre ...

Først vil jeg defragmentere harddisken. Dette kan i høj grad bidrage mindske belastningen gange. Andet, jeg ville rense systemet bakken, det vil sige tæt programmer på nederst til højre, at han ikke bruger eller har behov for. Før du lukke dem, hvis han ikke virkelig ønsker dem startet, skal du gå ind i deres ejendomme og fortælle dem, at ikke starte op når computeren starter op.

Endelig vil jeg gøre, virus og spyware scanner med ajourførte definition filer at se, om computerens ressourcer bliver taget op med skadelig kode.

Hvis alt dette egentlig ikke løse problemet, dit system har brug for at være fysisk opgraderet.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.