mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Outlook 2003 - Running Slow, en niet zoals voorheen Fuctioning

Reply

Thread Tools
Old 20 apr 2009, 05:19
Lid Fractie

Default Outlook 2003 - Running Slow, en niet zoals voorheen Fuctioning

Ik heb een laptop die alleen moet doen e-mail. Het heeft een 1.6GHz processor en 1GB RAM. Het duurt eeuwig om dingen te doen in Outlook. alles is prima. Nu ik weet het. PST-bestanden voor 2003 kan worden 20GB zonder problemen. Wij zijn op 14gb nu, mijn eerste gedachte was de file nadert dat punt, maar ik wil niet via dat gedoe als haar niet de kwestie. Deze computer is voor de eigenaar van het bedrijf en ik probeer niet te afval zijn tijd. Ook nu, wanneer hij gaat naar type in de eerste letter van de recente e-mail contacten, het niet tonen recente maar zeer oude. (wat ik bedoel is het automatisch invoegen / finish optie wanneer u e-mailadressen). Is elke hebben alle hulp die zij kunnen bieden? Ik zou het op prijs stellen!
Old 24 apr 2009, 07:34
Nieuw Lid Fractie

Default Outlook 2003 - Running Slow, en niet zoals voorheen Fuctioning

Ik ben ervan uitgegaan dat u werkt met Windows XP. Echter, als u werkt met Vista, zou ik een upgrade van de machine.

U kunt ook geld uitgeven aan een upgrade van de machine met XP, het is uw oproep. Ik zou een upgrade van de RAM.

Anyways, sommige dingen die je kan doen ...

Ten eerste zou ik de harde schijf defragmenteren. Dit kan bijdragen aan vermindering van de belasting tijden. Ten tweede, ik zou het schoonmaken van de system tray, zin sluit programma's op de bodem terecht dat hij niet gebruiken of nodig hebben. Voordat u sluit ze, als hij niet echt willen dat ze opgestart, gaan in hun eigenschappen en vertel ze niet starten wanneer de computer opstart.

Tenslotte zou ik doen virus en spyware scans met up-to-date definitie bestanden om te zien of de computer de middelen worden genomen met kwaadaardige code.

Als dat allemaal niet echt het probleem op te lossen, wordt uw systeem moet fysiek opgewaardeerd.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Het overzetten van contacten voor Outlook 2003 Ballnplaya Office Suites & Toepassingen 0 31 mei 2009 13:52
Outlook 2003 - Ondertekening wordt verzonden als bijlage skillzfields Office Suites & Toepassingen 0 31 mei 2009 01:44
Outlook 2003 Antwoorden Probleem prawleprovi Office Suites & Toepassingen 1 24 nov 2008 06:11
Is het mogelijk om in Outlook 2003 ... tomthedrummer1992 Office Suites & Toepassingen 3 5 okt 2008 08:20
[Vraag] Kan niet exporteren vanuit Outlook 2003 Aiki Office Suites & Toepassingen 1 14 jul 2007 00:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.