mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Outlook 2003 - Running Slow, og ikke Fuctioning som før

Reply

Thread Tools
Old 20 april 2009, 05:19
Medlem Group

Jeg har en bærbar maskin som bare trenger å gjøre e-post. Det har en 1,6 GHz prosessor og 1 GB RAM. Det tar for alltid å gjøre ting i Outlook. alt annet er bra. Nå jeg vet. PST-filer for 2003 kan komme til å bli 20GB uten problemer. Vi er på 14gb nå, min første tanke var filen nærmer det punktet, men jeg vil ikke gå gjennom det stresset hvis ikke problemet. Denne datamaskinen er for eieren av selskapet, og jeg prøver ikke å kaste bort sin tid. Også, nå når han går til i første bokstaven i siste e-kontakter, den viser ikke de siste som men svært gamle. (det jeg mener er den automatisk setter inn / ferdig når du setter inn e-postadresser). Does noen har noen hjelpe kan de gi? Jeg setter stor pris på det!
Old 24 april 2009, 07:34
New Member Group

Jeg antar du kjører Windows XP. Men hvis du kjører Vista, vil jeg oppgradere maskinen.

Du kan også bruke penger til å oppgradere maskinen med XP, det er din samtale. Jeg skulle oppgradere RAM.

Anyways, noen ting du kan gjøre ...

Først vil jeg defragmentere harddisken. Dette kan bidra sterkt redusere belastningen ganger. Sekund, jeg vil rydde opp i systemskuffen bordtennis lukke programmer på nedre høyre at han ikke bruker eller trenger. Før du lukker dem, hvis han ikke virkelig ønsker dem oppstart, gå inn i deres egenskaper og fortelle dem om å ikke boot når maskinen starter.

Til slutt vil jeg gjøre virus og spyware skanner med oppdaterte definisjonsfiler for å se om maskinens ressurser blir tatt opp med skadelig kode.

Hvis alle som ikke virkelig løse problemet, systemet må være fysisk oppgradert.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.