![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har en bärbar dator som bara behöver göra e-post. Den har en 1.6GHz processor och 1GB RAM. Det tar för alltid att göra saker i Outlook. allt annat är bra. Nu vet jag. PST-filer för 2003 kan bli 20GB utan frågor. Vi är på 14gb nu, min första tanke var filen närmar den punkten, men jag vill inte gå igenom detta krångel om inte frågan. Denna dator är för ägaren av företaget och jag försöker inte att slösa bort sin tid. Även nu när han går att skriva in den första bokstaven i den senaste e-kontakter, det visar inte aktuella men mycket gamla. (Vad jag menar är auto infoga / avsluta alternativet när du kopplar in e-postadresser). Har någon har någon hjälp de kan ge? Jag skulle uppskatta det! |
|
| |||
| |||
| Jag antar att du använder Windows XP. Men om du kör Vista, jag skulle uppgradera maskinen. Du kan även använda pengarna för att uppgradera maskinen med XP, det är ditt samtal. Jag skulle uppgradera RAM. Hur som helst, vissa saker du kan göra ... Först skulle jag defragmentera hårddisken. Detta kan kraftigt minska belastningen gånger. Andra skulle jag rensa upp i systemfältet, vilket innebär nära program på det nedre högra att han inte använder eller behöver. Innan du stänger dem, om han egentligen inte vill att de startat upp, gå in på deras egenskaper och berätta för dem att inte starta upp när datorn startas. Slutligen skulle jag göra virus och spionprogram skannar med aktuell definition filer att se om datorns resurser tas upp med skadlig kod. Om allt detta egentligen inte rätta till problemet, datorn behöver vara fysiskt uppgraderas. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Överföra kontakter till Outlook 2003 | Ballnplaya | Office Suites & Applications | 0 | 31 maj 2009 13:52 |
| Outlook 2003 - Underskrift skickas som en bifogad fil | skillzfields | Office Suites & Applications | 0 | 31 maj 2009 01:44 |
| Outlook 2003 Svara Problem | prawleprovi | Office Suites & Applications | 1 | 24 november 2008 06:11 |
| Är det möjligt i Outlook 2003 ... | tomthedrummer1992 | Office Suites & Applications | 3 | 5 oktober 2008 08:20 |
| [Fråga] Kan inte exportera från Outlook 2003 | aiki | Office Suites & Applications | 1 | 14 juli 2007 00:53 |
| Thread Tools | |
| |