![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har givet efter Windows instant søgning som selv på en Intel i7 Quad-core processor med 3 GB ram, Instant søgning bremser systemet, generelt interfererende med hastighed på alle processer på en sådan måde, at jeg bare finde uacceptabel. Jeg har fjernet instant søgning og tyet til at bruge den adresse Bogsøgning som hvis bøde for mit behov, men selv, der ikke sætter op poster, der er helt klart der i mine kontakter. Er der nogen svar på dette endnu? Jeg har søgt på nettet, og jeg er at finde kun inkonklusive ting i øjeblikket. Er der nogen vide, om Microsoft noget at sige andet end antyder stuff det ikke virker? |
|
| |||
| |||
| Hvad er dit spørgsmål? Jeg må bare have en off øjeblik. |
|
| |||
| |||
| I Outlook 2007 har fjernet Windows Instant Search og tyet til at bruge adressekartoteket søgning, fordi det var upålidelige (ikke finde poster, der er selvfølgelig i mine kontakter) og fordi det er sådan en ressource hog, at det er bare ikke værd generer så vidt Jeg kan se. Men selv den adresse Bogsøgning ikke finde poster, der er helt klart der i mine kontakter. Den virker bare synes at være upålidelige. Outlook 2000 syntes at udføre fint i denne henseende. Jeg ønskede at vide, hvis nogen havde fundet nogen løsninger på uregelmæssig pålideligheden af adressebog søgning. Det er nævnt andetsteds på nettet, men der synes ikke at være noget svar. |