![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen antanut sen Windows instant search jopa Intel i7 Quad Core-prosessorin kanssa 3GB ram, Instant haku hidastaa järjestelmän yleensä puutu nopeus kaikki prosesseja siten, että minä vain voi hyväksyä. Minulla on poistettu instant haku ja käyttänyt käyttäen osoitekirjan haku jotka, jos sakko minun tarpeisiin, mutta edes tämä ei tuoda merkinnät, jotka ovat aivan ilmeisesti minun yhteystiedot. Onko vastaus tähän vielä? Olen etsinyt verkkoa ja olen löytää vain tuloksettomia kamaa tällä hetkellä. Onko kukaan tiedä, onko Microsoft mitään muuta sanottavaa kuin, mikä viittaa siihen, tavaraa, joka ei toimi? |
|
| |||
| |||
| Mitä kysymykseesi? Voin vain ottaa off hetki. |
|
| |||
| |||
| Outlook 2007 on poistettu Windows Instant Etsi ja turvautuneet käyttäen osoitekirjan haku, koska se oli epäluotettava (ei löytänyt merkinnät, jotka ovat tietenkin omat yhteystiedot) ja koska se on sellainen voimavara hog, että se vain ei ole syytä Häiritset kanssa niin pitkälle kuin Näen. Mutta myös osoitekirjan haku ei löydä merkinnät, jotka ovat aivan ilmeisesti minun yhteystiedot. Se vain näyttää olevan epäluotettavia. Outlook 2000 näytti suorittaa vain kauniita tässä suhteessa. Halusin tietää, jos joku oli löytänyt ratkaisuja, joilla arvaamattomalla luotettavuus osoitekirjan haku. On mainittu muualla Webissä mutta ei näytä olevan mitään vastausta. |
![]() |
|
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten Open Email Liitteet Office 2007 | Mike S1 | Office Suites & Applications | 0 | 19th Aug 2009 09:24 |
| Outlook (2007): Miten Uuteöljyt sähköpostiosoitteita? | gcowett | Office Suites & Applications | 0 | 8. Jun 2009 03:02 |
| Outlook haku-ja Tarkennettu haku ei toimi (yritti uudelleenrakentamisessa indeksi) | Psychotron | Office Suites & Applications | 1 | 16. Jul 2008 19:22 |
| Orange fsmail.net email näkymät asetukset | chrisleech11 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 8 | 15th Feb 2008 10:01 |
| Outlook 2003 - sähköposti tyhjä | macarmela16 | Office Suites & Applications | 6 | 26. Jul 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |