mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Outlook 2007 E-mail Zoek Functie

Reply

Thread Tools
Old 23 maart 2009, 15:18
Lid Fractie

Default Outlook 2007 E-mail Zoek Functie

Ik heb bij Windows instant zoeken als zelfs op een Intel Quad Core i7 processor met 3GB ram, Instant Search vertraagt het systeem, in het algemeen te bemoeien met de snelheid van alle processen op een manier dat ik gewoon onaanvaardbaar.

Ik heb verwijderd instant zoek-en toevlucht tot het gebruik van het adresboek zoeken die zo goed voor mijn behoeften, maar zelfs dat is niet zo up-items die zijn heel duidelijk er in mijn contacten.

Is er een antwoord op deze nog? Ik heb het net gezocht en ik ben het vinden van slechts onduidelijk spul op dit moment. Weet iemand als Microsoft iets te zeggen anders dan suggereren spul dat niet werkt?
Old 24 maart 2009, 01:09
Donor Groep

Wat is precies uw vraag?
Ik mag alleen met een off moment.
Old 24 maart 2009, 12:27
Lid Fractie

In Outlook 2007 hebt verwijderd Windows Instant Search en toevlucht tot het gebruik van het adresboek zoeken want het was onbetrouwbaar (niet vinden die zijn uiteraard in mijn contacten) en omdat het een dergelijk instrument varkensdarm dat het gewoon niet waard lastigvallen met zoveel Ik kan zien.

Maar zelfs het adresboek zoeken niet vinden die zijn heel duidelijk er in mijn contacten. Het net lijkt te zijn onbetrouwbaar. Outlook 2000 leek uit te voeren prima in dit verband.

Ik wilde weten of er iemand had gevonden eventuele oplossingen voor de grillige betrouwbaarheid van het adresboek te zoeken. Het is vermeld elders op het web, maar er lijkt niet een antwoord.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe Open e-mailbijlagen in Office 2007 Mike S1 Office Suites & Toepassingen 0 19 aug 2009 09:24
Outlook (2007): Hoe te Extractresiduen e-mailadressen? gcowett Office Suites & Toepassingen 0 De 8 juni 2009 03:02
Outlook zoeken en geavanceerd zoeken niet werkt (probeerde het herstel van de index) Psychotron Office Suites & Toepassingen 1 16 jul 2008 19:22
Oranje fsmail.net e-mail van Outlook-instellingen chrisleech11 E-mail, VoIP & IM Overleg 8 15 feb 2008 10:01
Outlook 2003 - email blanco macarmela16 Office Suites & Toepassingen 6 26 jul 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.