![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har gitt upon Windows instant search som selv på en Intel i7 Quad Core-prosessor med 3 GB ram, Instant søk bremser ned i systemet, vanligvis forstyrre hastighet alle prosesser på en måte som jeg finner uakseptabelt. Jeg har fjernet øyeblikkelig søk og resorted å bruke adresseboken søk som om bøter for mine behov, men også som ikke hente opp oppføringer som er ganske åpenbart det i mine kontakter. Er det noe svar på dette som ennå? Jeg har søkt på nettet, og jeg finner bare ufullstendig ting i øyeblikket. Vet noen om Microsoft noe å si annet enn å foreslå ting som ikke fungerer? |
|
| |||
| |||
| Hva er spørsmålet ditt? Jeg kan bare være at en av øyeblikk. |
|
| |||
| |||
| I Outlook 2007 har fjernet Windows Instant Search og resorted å bruke adresseboken søk, fordi det var upålitelige (ikke finne oppføringer som er selvsagt i mine kontakter) og fordi det er slik en ressurs hog at det er bare ikke verdt plaget med så langt Jeg kan se. Men selv adresseboken søk ikke finne oppføringer som er ganske åpenbart det i mine kontakter. Det bare ser ut til å være upålitelige. Outlook 2000 syntes å utføre helt fint i denne forbindelse. Jeg ønsket å vite om noen hadde funnet noen løsninger på ujevn pålitelighet adresseboken søk. Det er nevnt andre steder på nettet, men det ser ikke ut til å være noen svar. |