![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har gett på Windows snabbsökning så även på en Intel i7 Quad Core-processor med 3 GB RAM, Instant sökning slöar ner systemet, allmänt störande med hastigheten för alla processer på ett sätt som jag bara finner oacceptabelt. Jag har tagit bort snabbsökning och i att använda adressboken sökning som om böter för mina behov men även att inte ta fram uppgifter som uppenbarligen finns i mina kontakter. Finns det något svar på detta ännu? Jag har sökt nätet och jag hitta bara inkonklusiva grejer just nu. Finns det någon som vet om Microsoft något att säga annat än antyder saker som inte fungerar? |
|
| |||
| |||
| Vad är din fråga? Jag får bara vara med en off just nu. |
|
| |||
| |||
| I Outlook 2007 har tagit bort Windows Instant Search och i att använda adressboken söka eftersom det var otillförlitligt (hittade inte uppgifter som är tydligt i mina kontakter) och eftersom det är en sådan resurs Gult att det helt enkelt inte bryr sig om det så långt som Jag kan se. Men även adressboken sökningen inte hitta uppgifter som uppenbarligen finns i mina kontakter. Det verkar vara otillförlitliga. Outlook 2000 verkade göra bra i detta avseende. Jag ville veta om någon hade funnit några lösningar på de oberäkneligt tillförlitligheten i adressboken sökning. Det nämns på andra ställen på nätet men det verkar inte finnas något svar. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur man öppnar e-postbilagor i Office 2007 | Mike S1 | Office Suites & Applications | 0 | 19 augusti 2009 09:24 |
| Outlook (2007): Hur Extrahera e-postadresser? | gcowett | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 03:02 |
| Outlook sökning och avancerad sökning inte fungerar (försökt återuppbygga index) | Psychotron | Office Suites & Applications | 1 | 16 juli 2008 19:22 |
| Orange fsmail.net e Outlook inställningar | chrisleech11 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 8 | 15 februari 2008 10:01 |
| Outlook 2003 - e-post tom | macarmela16 | Office Suites & Applications | 6 | 26 juli 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |