vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Outlook 2007 - virheet minun tehtävät (ei voi ladata niitä)

Reply

Thread Tools
Old 15 kesäkuu 2009, 04:44
Uusi Jäsen

Default Outlook 2007 - virheet minun tehtävät (ei voi ladata niitä)

Hei

Olen kohdataan jo toisen kerran (I uudelleen asentanut Outlookin viime kerralla, mutta ilmeisesti tämä ei ratkaise ongelmaa) ongelman, jossa Outlook ei voi ladata minun tehtävä luetteloon. Näyttää siltä, että se on jatkuvasti yrittää ottaa ne käyttöön (mikä hidastaa kaiken alas). Kun on vähän-do bar oikealla puolella ei ole mitään tekstiä, vain laatikot ja näet korostaa palkki liikkuu jatkuvasti alas luettelossa. Jos minun mennä tehtävänä osa, se vain on "ei mitään" kunkin osa luettelosta ja samalla korostaa bar asia tapahtuu.

Onko kellään mitään ehdotuksia, mitä voin vahvistaa tämän asian? Olen käynnissä Vista.

Kiitos

Gickigirl
Old 15 kesäkuu 2009, 08:15
Rahoittajien ryhmän

Default Outlook 2007 - virheet minun tehtävät (ei voi ladata niitä)

Hi Gickigirl,

Mitä tiliä liittyy Outlook? Gmail, Yahoo, MSN, Microsoft Exchange jne.?

Mainitsitte, että olet uudelleen asennettu Outlook. Teitkö asentaa sen itse, tai toimisto-paketti? (Word, Excel, Outlook). Myös silloin, kun uudelleen asennusta, sinä kokonaan poistaa se, käynnistä sitten asentaa sen uudelleen?

Dan
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Outlook (2007): Miten Uuteöljyt sähköpostiosoitteita? gcowett Office Suites & Applications 0 8. Jun 2009 03:02
Katoamassa Sähköpostit (luo) Outlook 2007 hansm14 Office Suites & Applications 0 3. Jun 2009 02:12
Excel 2007 ei kuormitus 2003 Add-In ahad2010 Office Suites & Applications 0 27. toukokuuta 2009 12:44
Miten voin muuttaa Outlook 2007 pst-tiedostoja voidaan ... Owen W Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 2 21. marraskuu 2008 07:54
Outlook 2007 tapana lähettää / vastaanottaa. mattski1624 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 3 26. Joulukuu 2007 14:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.