![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Olen kohdataan jo toisen kerran (I uudelleen asentanut Outlookin viime kerralla, mutta ilmeisesti tämä ei ratkaise ongelmaa) ongelman, jossa Outlook ei voi ladata minun tehtävä luetteloon. Näyttää siltä, että se on jatkuvasti yrittää ottaa ne käyttöön (mikä hidastaa kaiken alas). Kun on vähän-do bar oikealla puolella ei ole mitään tekstiä, vain laatikot ja näet korostaa palkki liikkuu jatkuvasti alas luettelossa. Jos minun mennä tehtävänä osa, se vain on "ei mitään" kunkin osa luettelosta ja samalla korostaa bar asia tapahtuu. Onko kellään mitään ehdotuksia, mitä voin vahvistaa tämän asian? Olen käynnissä Vista. Kiitos Gickigirl |
|
| |||
| |||
| Hi Gickigirl, Mitä tiliä liittyy Outlook? Gmail, Yahoo, MSN, Microsoft Exchange jne.? Mainitsitte, että olet uudelleen asennettu Outlook. Teitkö asentaa sen itse, tai toimisto-paketti? (Word, Excel, Outlook). Myös silloin, kun uudelleen asennusta, sinä kokonaan poistaa se, käynnistä sitten asentaa sen uudelleen? Dan |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Outlook (2007): Miten Uuteöljyt sähköpostiosoitteita? | gcowett | Office Suites & Applications | 0 | 8. Jun 2009 03:02 |
| Katoamassa Sähköpostit (luo) Outlook 2007 | hansm14 | Office Suites & Applications | 0 | 3. Jun 2009 02:12 |
| Excel 2007 ei kuormitus 2003 Add-In | ahad2010 | Office Suites & Applications | 0 | 27. toukokuuta 2009 12:44 |
| Miten voin muuttaa Outlook 2007 pst-tiedostoja voidaan ... | Owen W | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 21. marraskuu 2008 07:54 |
| Outlook 2007 tapana lähettää / vastaanottaa. | mattski1624 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 26. Joulukuu 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |