![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi Ik ben geconfronteerd voor de tweede keer (ik opnieuw geïnstalleerd Outlook laatste tijd, maar dit natuurlijk niet het probleem op te lossen), een kwestie waar Outlook kan niet laden mijn takenlijst. Het lijkt erop dat hij voortdurend probeert om hen in de plaats (dat vertraagt alles omlaag). In de kleine to-do-balk aan de rechterkant is er geen tekst, alleen de boxen en je ziet een hoogtepunt bar continu bewegende vaststelling van de lijst. Als ik ingaan op de taak sectie, alleen heeft 'geen' in elk deel van de lijst en dezelfde hoogtepunt bar gebeuren. Heeft iemand suggesties over wat ik kan doen om dit oplossen aub? Ik ben draait op Vista. Bedankt Gickigirl |
|
| |||
| |||
| Hi Gickigirl, Wat account is gekoppeld aan uw Outlook? Gmail, Yahoo, MSN, Microsoft Exchange etc? U hebt gezegd dat u Outlook opnieuw geïnstalleerd. Heeft u het installeren door zelf, of als een Office-pakket? (Word, Excel, Outlook). Ook wanneer opnieuw installeren, heb je volledig verwijderen, herstart en opnieuw installeren? Dan |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Outlook (2007): Hoe te Extractresiduen e-mailadressen? | gcowett | Office Suites & Toepassingen | 0 | De 8 juni 2009 03:02 |
| Verdwijnende Emails (maken) in Outlook 2007 | hansm14 | Office Suites & Toepassingen | 0 | De 3 juni 2009 02:12 |
| Excel 2007 zal niet laden 2003 Add-In | ahad2010 | Office Suites & Toepassingen | 0 | 27 mei 2009 12:44 |
| Hoe converteer ik Outlook 2007 PST-bestanden te worden ... | Owen W | E-mail, VoIP & IM Overleg | 2 | 21 nov 2008 07:54 |
| Outlook 2007 wont verzenden / ontvangen. | mattski1624 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 26 dec 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |