![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg opplever for andre gang (jeg re-installert Outlook sist men tydeligvis dette ikke løser problemet) et problem der Outlook kan ikke laste min oppgaveliste. Det ser ut som det er stadig forsøker å sette dem på plass (som bremser alt nede). I den lille to-do-linjen på høyre side er det ingen tekst, bare bokser og du kan se et høydepunkt bar bevegelige fortløpende nedover listen. Hvis jeg går inn i oppgaven delen, den bare har "ingen" i hver del av listen, og det samme markere bar ting skjer. Har noen noen forslag til hva jeg kan gjøre for å fikse dette kan du? Jeg kjører med Vista. Takk Gickigirl |
|
| |||
| |||
| Hi Gickigirl, Hvilken konto er knyttet til Outlook? Gmail, Yahoo, MSN, Microsoft Exchange etc? Du har nevnt at du har installert Outlook. Visste du installere det selv, eller som et kontor pakke? (Word, Excel, Outlook). Også når du installerer, har du fullstendig avinstallert den, starte på nytt, deretter installere det på nytt? Dan |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Outlook (2007): Slik pakker du ut e-postadresser? | gcowett | Office Suites & Applications | 0 | 8 juni 2009 03:02 |
| Forsvinning mailene (opprette) i Outlook 2007 | hansm14 | Office Suites & Applications | 0 | 3 juni 2009 02:12 |
| Excel 2007 vil ikke belaste 2003-tillegg | ahad2010 | Office Suites & Applications | 0 | 27 mai 2009 12:44 |
| Hvordan kan jeg konvertere Outlook 2007 PST-filer som skal ... | Owen W | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 21 nov 2008 07:54 |
| Outlook 2007 wont sende / motta. | mattski1624 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 26 desember 2007 14:42 |
| Thread Tools | |
| |