mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Outlook (2007): Sådan pakkes e-mail-adresser?

Reply

Thread Tools
Old 8. juni 2009, 03:02
Ny Medlem Gruppen

Default Outlook (2007): Sådan pakkes e-mail-adresser?

Hej.

Jeg har følgende (ret almindeligt, tror jeg) udfordring ... "System" beskrivelse:

1) Fra en formular på hjemmesiden data er fyldt og form data er sendt til mail-adresse (som udløber til MS Outlook 2007 e-mail-box, og til en bestemt mappe der).

2) Så der kan sige 30-150 emails i denne bestemt mappe, der er fra samme afsender med samme emne osv., men mail-indhold (= form data) er anderledes baseret på data indsættes af enkeltpersoner på hjemmesiden.

"Problem" / Challenge Jeg vil gerne løse:

Fra disse e-mails (under i visse mappe i Personal postkassemapper) Jeg vil gerne være i stand til at udtrække sige til Excel,. CSV-filer eller lignende data fra fuld besked / besked organ (f.eks e-mail-adresser, navne osv.) .

Jeg har forsøgt adskillige freeware / shareware løsninger (f.eks e-mail-adresse Collector, Outllook Adresse Extractor 2007) men ingen af dem, jeg har prøvet hidtil har arbejdet som ønsket.

Enhver rådgivning meget påskønnet.

BR,
Timo
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sådan Open Email vedhæftede filer i Office 2007 Mike S1 Office Suites & Applications 0 19 august 2009 09:24
Outlook 2007 Email søgefunktionen kevvyb Office Suites & Applications 2 24 marts 2009 12:27
Orange fsmail.net email Outlook indstillinger chrisleech11 E-mail, VoIP og IM Discussion 8 15 februar 2008 10:01
Outlook Express-adresser tabt Esmeralda E-mail, VoIP og IM Discussion 8 9 august 2007 03:33
Outlook 2003 - e-mail tom macarmela16 Office Suites & Applications 6 26 juli 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.