vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Outlook (2007): Miten Uuteöljyt sähköpostiosoitteita?

Reply

Thread Tools
Old 8 kesäkuu 2009, 03:02
Uusi Jäsen

Default Outlook (2007): Miten Uuteöljyt sähköpostiosoitteita?

Hei.

Minulla on seuraava (melko yleisiä, luulen) haaste ... "System" kuvaus:

1) Mistä sivuston muodossa tiedot on täytetty ja muodossa tiedot lähetetään mail osoite (päättyy MS Outlook 2007 email-ruutuun, ja jossain kansiossa).

2) Näin ollen voidaan sanoa 30-150 sähköpostiviestejä että tiettyyn kansioon, jotka ovat peräisin samasta lähettäjän kanssa samasta aiheesta jne., mutta sähköpostin sisältöä (= form-data) on eri tietojen perusteella lisätty yksilöt verkkosivuilla.

"Ongelma" / Challenge haluan ratkaista:

Kuin sähköpostiviestit (mukaan tietyissä kansioon Personal postilaatikkoon kansioita) Haluaisin pystyä purkamaan sanoa Excel,. CSV-tiedostoja tai vastaavia tietoja koko viestin / viesti (esim. sähköposti-osoitteet, nimet jne.) .

Olen yrittänyt useita freeware / shareware-ratkaisuja (esim. Sähköpostiosoitteisto keräilykappaleilla, Outllook Osoite Extractor 2007), mutta mikään näistä olen yrittänyt tähän asti ovat toimineet kuten on pyydetty.

Kaikki neuvot erittäin tervetulleita.

BR,
Timo
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.