![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Minulla on seuraava (melko yleisiä, luulen) haaste ... "System" kuvaus: 1) Mistä sivuston muodossa tiedot on täytetty ja muodossa tiedot lähetetään mail osoite (päättyy MS Outlook 2007 email-ruutuun, ja jossain kansiossa). 2) Näin ollen voidaan sanoa 30-150 sähköpostiviestejä että tiettyyn kansioon, jotka ovat peräisin samasta lähettäjän kanssa samasta aiheesta jne., mutta sähköpostin sisältöä (= form-data) on eri tietojen perusteella lisätty yksilöt verkkosivuilla. "Ongelma" / Challenge haluan ratkaista: Kuin sähköpostiviestit (mukaan tietyissä kansioon Personal postilaatikkoon kansioita) Haluaisin pystyä purkamaan sanoa Excel,. CSV-tiedostoja tai vastaavia tietoja koko viestin / viesti (esim. sähköposti-osoitteet, nimet jne.) . Olen yrittänyt useita freeware / shareware-ratkaisuja (esim. Sähköpostiosoitteisto keräilykappaleilla, Outllook Osoite Extractor 2007), mutta mikään näistä olen yrittänyt tähän asti ovat toimineet kuten on pyydetty. Kaikki neuvot erittäin tervetulleita. BR, Timo |