mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Outlook (2007): Slik pakker du ut e-postadresser?

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 03:02
New Member Group

Default Outlook (2007): Slik pakker du ut e-postadresser?

Hei.

Jeg har følgende (ganske vanlig, tror jeg) utfordring ... "System" beskrivelse:

1) fra en nettside form data er fylt og form-data er sendt til postadressen (sluttet til MS Outlook 2007 e-boksen, og til en bestemt mappe der).

2) Så det kan si 30-150 e-post i det aktuelle mappen, som er fra samme avsender med samme fag osv, men mail innhold (= form-data) er forskjellig basert på data inn av enkeltpersoner på nettstedet.

"Problem" / Challenge Jeg ønsker å løse:

Fra disse e-post (under enkelte mappen Personlig postkassen mapper) Jeg ønsker å kunne trekke si til Excel. CSV-filer eller liknende data fra hele meldingen / meldingsteksten (f.eks e-post adresser, navn etc.) .

Jeg har forsøkt flere freeware / shareware-løsninger (f.eks Epostadresse Collector, Outllook Address Extractor 2007) men ingen av de jeg har prøvd så langt har arbeidet som forespurt.

Noen råd høyt verdsatt.

BR,
Timo
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Slik åpner e-postvedlegg i Office 2007 Mike S1 Office Suites & Applications 0 19 august 2009 09:24
Outlook 2007 Epost Søkefunksjon kevvyb Office Suites & Applications 2 24 mars 2009 12:27
Orange fsmail.net e outlook innstillinger chrisleech11 Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 8 15 februar 2008 10:01
Outlook Express adresser tapt Esmeralda Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon 8 9 august 2007 03:33
Outlook 2003 - email blank macarmela16 Office Suites & Applications 6 26 juli 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.