mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Outlook søk og avansert søk ikke fungerer (prøvde å gjenoppbygge indeksen)

Reply

Thread Tools
Old 16 juli 2008, 18:39
New Member Group

Default Outlook søk og avansert søk ikke fungerer (prøvde å gjenoppbygge indeksen)

Outlook Instant Search and Advanced Search (når jeg trykker CTRL + SKIFT + f) ikke fungerer. Instant Search sier at det oppstod en feil og Advanced Search bare henger når jeg kjører den.

Hva annet kan jeg gjøre siden jeg allerede har gjenreist indeksen? Kan noen hjelpe meg? Jeg kan ikke ut til å få et svar, og det ville virkelig hjelpe meg om jeg kunne bruke denne funksjonen.

Selv om svaret er at jeg har for å installere Outlook, men jeg er ikke sikker på at ville selv hjelp. Kanskje det er noe virus, og jeg trenger å skrap datamaskinen og bruke redning disker. Jeg virkelig håper jeg ikke må gjøre det, men jeg skal hvis det er den eneste måten å få denne funksjonen til å fungere.

Takk,
Brad
Old 16 juli 2008, 19:22
Moderator Group

Default Outlook søk og avansert søk ikke fungerer (prøvde å gjenoppbygge indeksen)

Ser ut som dette er ikke et uvanlig problem. Dra her og bla ned litt på mulige løsninger.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Internet Search Engines ustand - alle andre nettsteder Work - rareste Thing! popokolok Nettlesere & FTP Clients 2 20 september 2009 05:37
Custom Search pest79456 Web Design, hosting & SEO 1 11 juli 2009 13:31
Outlook 2007 Epost Søkefunksjon kevvyb Office Suites & Applications 2 24 mars 2009 12:27
Windows Search 4.0 evilfantasy Windows-operativsystemer 0 28 mars 2008 10:49
Hjelp med e-søk jasmine007 Av Emne Diskusjon 2 10nde sep 2007 12:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.