![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er teknisk støtte til en mellemstor netværk og jeg har behov for adgang til nogle filer, der er password beskyttet af en tidligere medarbejder. Jeg bruger Office 2003, og det er app, der blev brugt, når du opretter disse datafiler. Så problemet er, at medarbejderen er gået med ingen måde at blive kontaktet. Erstatningscertifikat behov adgang, men kan ikke komme ind på grund af adgangskodebeskyttelse ... Jeg prøvede et par ting, og intet fungerede .. : ( Nogen idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, at han ikke engang kan komme ind i filen. Atleast det er, hvad jeg læste det som ...
| |||
| |||
| yeah jeg ikke engang kan komme i at læse: ( det er dumt, fordi hun kunne have mindst venstre det som "read only! Måske kan jeg prøve at bare ændre udvidelse? |
|
| |||
| |||
| Du kan prøve, skal du sørge for at sikkerhedskopiere filen først op selv, som om du gør det kunne gå galt. |
|
| |||
| |||
| yeah, Jeg vågnede op og kom til at arbejde her til morgen for at finde ud af, at de er blevet krakket. netværket admin anvendes tredjeparts software ... Tak for helpd selv:) |
|
| |||
| |||
| Din velkommen, og glad for du kom ind i dokumenter. Brute force hacking er undertiden den mest effektive måde. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Beskyttet med adgangskode - Glemt Windows XP Password | Tom | General Software Chat | 2 | 15 august 2009 10:58 |
| Sådan Oplåsning password beskyttet PDF Dokument | sunshine2009 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 0 | 3 august 2009 19:17 |
| Re-installeret Windows, er muligt at få videregive beskyttede + private filer? | Samantha0101 | General Software Chat | 3 | 30 oktober 2008 10:26 |
| Beskyttede filer | megabyte | General Software Chat | 1 | 23 oktober 2008 03:38 |
| Sådan password beskytte filer? | Cew27 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 16 | 8 februar 2008 14:25 |
| Thread Tools | |
| |