![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Olen teknistä tukea varten keskisuurten yritysten verkko-ja am tarvitsevat pääsyä joitakin tiedostoja, jotka on suojattu salasanalla, jonka edellinen työntekijä.
Käytän toimisto 2003 ja se on sovellus, jota käytettiin, kun luodaan näihin tiedostoihin. Joten ongelma on, että työntekijä on poissa ilman tapa saada yhteyttä. Korvaava tarvitsee pääsyn, mutta se ei voi saada, koska salasanasuojausta ... Olen yrittänyt muutamia asioita, eikä mikään toimi .. : ( Any ideas? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kokeile tätä: http://www.askdavetaylor.com/can_i_c...word_file.html
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Luulen, että hän ei voi edes päästä tiedoston. Atleast se, mitä olen lukenut sen ...
|
|||
|
|||
|
joo en voi edes saada lukea: (
se on typerä, koska hän olisi voinut ainakin vasemmalle sitä lukea vain! Ehkä voin yrittää vain vaihtaa laajennus? |
|
|
|||
|
|||
|
Voisit kokeilla, varmista, että olet takaisin tiedosto ensin vaikka, kuin, jos et voi mennä vikaan.
|
|
|
|||
|
|||
|
joo,
Heräsin, ja se tuli töihin tänä aamuna huomaa että ne on säröillä. verkon ylläpitäjä käyttää kolmannen osapuolen ohjelmistoja ... kiittää helpd vaikka:) |
|
|
|||
|
|||
|
Sinun tervetulleita, ja iloinen sinulla osaksi asiakirjoja. Brute force hakkerointi on joskus tehokkain tapa.
|