![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben de technische ondersteuning voor een middelgroot netwerk en ik nodig de toegang tot bepaalde bestanden die zijn beveiligd met een wachtwoord door een vorige werknemer. Ik gebruik Office 2003 en dat is de applicatie die werd gebruikt bij het maken van deze gegevens-bestanden. Dus probleem is, de werknemer is gegaan met geen enkele wijze te worden benaderd. De vervanging moet de toegang, maar kunnen niet in vanwege de wachtwoord beveiliging ... Ik probeerde een paar dingen en niets werkte .. : ( Any ideas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat hij kan niet eens in het bestand. Ten minste dat is wat ik lees het als ...
| |||
| |||
| ja ik kan niet eens in te lezen: ( Het is dom omdat ze zou kunnen hebben ALTHANS links als alleen-lezen! Misschien kan ik proberen te verander gewoon de extensie? |
|
| |||
| |||
| Je zou kunnen proberen, moet u het bestand opnieuw eerst hoewel, als je het zou kunnen misgaan. |
|
| |||
| |||
| yeah, Ik werd wakker en kwam tot het werk deze ochtend om uit te vinden dat ze zijn gekraakt. het netwerk admin gebruikte software van derden ... dank u voor de helpd al:) |
|
| |||
| |||
| Je welkom, en blij dat je in de documenten. Brute force hacking is soms de meest effectieve manier. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Password Protected - Wachtwoord vergeten Windows XP | tom | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 15 aug 2009 10:58 |
| Hoe te ontgrendelen Password Protected PDF Document | sunshine2009 | Virus, spyware & Security | 0 | De 3 augustus 2009 19:17 |
| Re-geïnstalleerde Windows, mogelijk te herstellen door beschermde + particuliere bestanden? | Samantha0101 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 30 okt 2008 10:26 |
| Beschermde bestanden | megabyte | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 23 okt 2008 03:38 |
| Hoe te beveiligen met een wachtwoord bestanden? | Cew27 | Virus, spyware & Security | 16 | 8 feb 2008 14:25 |
| Thread Tools | |
| |