![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er teknisk støtte for mellomstore nettverk og jeg trenger tilgang til enkelte filer som er passordbeskyttet av en tidligere ansatt. Jeg bruker Office 2003 og det er programmet som ble brukt når de oppretter disse datafiler. Så problemet er, arbeidstakeren er borte med ingen måte å bli kontaktet. Utskiftningsenheten trenger tilgang, men kan ikke komme på grunn av passord ... Jeg prøvde et par ting, og ingenting fungerte .. : ( Noen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror han kan ikke engang komme inn i filen. Atleast det er det jeg leste den som ...
| |||
| |||
| ja jeg kan ikke engang komme i å lese: ( det er dum fordi hun kunne ha minst venstre det som skrivebeskyttet! Kanskje jeg kan prøve å bare endre filtype? |
|
| |||
| |||
| Du kunne prøve, må du tilbake filen opp første skjønt, så hvis du gjør det kan gå galt. |
|
| |||
| |||
| Ja, Jeg våknet og kom til å jobbe denne morgenen for å finne ut at de har blitt ødelagt. nettverket admin brukt tredjepartsprogramvare ... Takk for helpd selv:) |
|
| |||
| |||
| Velkomstsiden, og glad du kom inn i dokumentene. "Brute force hacking er av den mest effektive måten. |