![]() |
|
| |||
| |||
| Jag är tekniskt stöd till medelstora nätverk, och jag behöver tillgång till vissa filer som har lösenord som skyddas av en tidigare anställd. Jag använder Office 2003 och det är app som användes när du skapar dessa datafiler. Så problemet är att den anställde är borta med något sätt att bli kontaktad. Ersättningsvarucertifikat behöver tillgång men kan inte komma in på grund av lösenordsskydd ... Jag försökte ett par saker och inget fungerade .. : ( Några idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror att han kan inte ens komma in i filen. Minst det är vad jag läser det som ...
| |||
| |||
| Ja jag kan inte ens komma in för att läsa: ( det är dumt att hon skulle ha minst lämnade den som läst bara! Jag kanske kan försöka att bara ändra förlängning? |
|
| |||
| |||
| Du kan försöka, se till att du upp filen först dock som om du gör det kan gå fel. |
|
| |||
| |||
| Ja, jag vaknade och kom till arbetet i morse för att ta reda på att de har knäckt. nätverket admin används programvara från tredje part ... Tack för helpd men:) |
|
| |||
| |||
| Din välkomna, och glad att du hamnat i handlingarna. Brute force hacka ibland är det mest effektiva sättet. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Lösenordsskyddad - Glömt Windows XP Lösenord | Tom | General Software Chat | 2 | 15 august 2009 10:58 |
| Så för att låsa upp lösenordsskyddade PDF-dokument | sunshine2009 | Virus, spionprogram och säkerhet | 0 | 3 august 2009 19:17 |
| Re-installerat Windows, möjligt att få ersättning för pass skyddade + privata filer? | Samantha0101 | General Software Chat | 3 | 30 oktober 2008 10:26 |
| Skyddade filer | megabyte | General Software Chat | 1 | 23 oktober 2008 03:38 |
| Hur lösenordsskydda filer? | Cew27 | Virus, spionprogram och säkerhet | 16 | 8 februari 2008 14:25 |
| Thread Tools | |
| |