mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Fotokopi til Word Processor nok Please Help

Reply

Thread Tools
Old 20 marts 2009, 20:50
Medlem Gruppen

Jeg søger efter et program, der vil læse skriftligt eller skrive og omskrive det til et ord doc,
Jeg har fundet nogle kan lide det, men det er kun beregnet til at søge ud ord en fotokopi.
vindue eller linux er fint.
Old 21 marts 2009, 00:09
Donor-Gruppen

Traditionelt ville man få OmniPage. Det vil acceptere enten et fotografi af en side eller en scanning, hvis du har en scanner. Det vil give dig et Word-dokument, der er fastsat med det samme indhold og ordene vil alle være i teksten i stedet for grafik. 200dpi er traditionelt den laveste opløsning, som kan håndteres, 300 kan være tilstrækkelig, 400 er god.

Det, synes jeg, præcist svar på spørgsmålet, men det kan godt være du har yderligere begrænsninger. Hvis du sige, hvad de er, vi kan gå i yderligere detaljer.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 21 marts 2009, 00:17
Medlem Gruppen

Jeg vil bare et program, der vil tage et foto af enhver formulering fra en bog, avis, print side skriftligt og placer den på et ord doc for mig på den måde jeg kan køre en tekst for at stemme, hvis jeg ønsker, og trance SCRIBE nogle af mine skriftlige tidsskrifter . Ligesom nogle fax til e-mail-udbydere gøre omskrive de ting for dig, men behøver ikke faxen del.
Old 21 marts 2009, 00:52
Donor-Gruppen

Der vi går derfra. OmniPage er perfekt til det.
Old 24 april 2009, 05:03
Medlem Gruppen

UPDATE:

Jeg fandt hvad jeg ledte efter, så ville jeg troede, at jeg gerne dele noget nær måske endda bedre kaldet scanr på http://www.scanr.com/doc_example_02.aspx
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.