vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Valokopio Word Processor vehje Please Help

Reply

Thread Tools
Old 20 maaliskuu 2009, 20:50
Jäsen

Default Valokopio Word Processor vehje Please Help

Olen HAKU ohjelma, joka lukee kirjallisesti tai konekirjoitustöihin ja kopioida sen sanan, doc,
Löysin joitakin kuten sitä, mutta se on vain suunniteltu etsiä sanoja valokopion.
ikkuna tai linux on hyvä.
Old 21 maaliskuu 2009, 00:09
Rahoittajien ryhmän

Perinteisesti voisi saada OmniPage. It'll hyväksyä joko valokuva sivun tai skannata, jos sinulla on skanneri. Se antaa sinulle Word-asiakirjan säädetyn kanssa sama sisältö ja sanat ovat kaikki teksti sijasta grafiikkaa. 200dpi on perinteisesti alin päätöslauselma, joka voidaan käsitellä, 300 voi olla riittävä, 400 on hyvä.

Mielestäni tarkasti vastaa kysymykseen, mutta se voi olla sinulla on muita rajoituksia. Jos te sanotte, mitä he ovat voimme syventyä tarkemmin.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 21 maaliskuu 2009, 00:17
Jäsen

Haluan vain ohjelma, joka tekee kuvan mitään sanamuoto kirjojen, sanomalehtien, kirjoita käsin kirjallisesti ja aseta se sana doc minulle niin voin suorittaa tekstin ääneen, jos haluan ja trance kirjanoppinut joitakin kirjallisessa lehdissä . Kuten jotkut faksilla sähköpostipalveluntarjoajat tehdä litteroida tavaraa sinulle, mutta ei tarvitse faksin osittain.
Old 21 maaliskuu 2009, 00:52
Rahoittajien ryhmän

Nyt mennään sitten. OmniPage on täydellinen siitä.
Old 24 huhtikuu 2009, 05:03
Jäsen

UPDATE:

Löysin mitä olin HAKU niin olin ajatellut I'd jakaa jotain lähellä ehkä jopa parempi kutsutaan scanr at http://www.scanr.com/doc_example_02.aspx
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tarvitsevat hyviä Kalenteri Thingy - iPod-yhteensopiva Haun General Software Chat 1 31 elokuu 2009 02:02
Word 2007, lukuun ottamatta sivuja sana count snowblind Office Suites & Applications 8 21. Maaliskuu 2009 13:27
Ilmainen online-tekstinkäsittelyohjelma? casey2008 Office Suites & Applications 2 14th Feb 2008 13:44
I'Ve estetty minun mp3 removeable media vehje lizzyR Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 1 6. Jan 2008 04:46
Puhuttu sana on kirjoitettu sana pest79456 Office Suites & Applications 8 4. marraskuu 2007 08:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.