![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen HAKU ohjelma, joka lukee kirjallisesti tai konekirjoitustöihin ja kopioida sen sanan, doc, Löysin joitakin kuten sitä, mutta se on vain suunniteltu etsiä sanoja valokopion. ikkuna tai linux on hyvä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Perinteisesti voisi saada OmniPage. It'll hyväksyä joko valokuva sivun tai skannata, jos sinulla on skanneri. Se antaa sinulle Word-asiakirjan säädetyn kanssa sama sisältö ja sanat ovat kaikki teksti sijasta grafiikkaa. 200dpi on perinteisesti alin päätöslauselma, joka voidaan käsitellä, 300 voi olla riittävä, 400 on hyvä.
| |||
| |||
| Haluan vain ohjelma, joka tekee kuvan mitään sanamuoto kirjojen, sanomalehtien, kirjoita käsin kirjallisesti ja aseta se sana doc minulle niin voin suorittaa tekstin ääneen, jos haluan ja trance kirjanoppinut joitakin kirjallisessa lehdissä . Kuten jotkut faksilla sähköpostipalveluntarjoajat tehdä litteroida tavaraa sinulle, mutta ei tarvitse faksin osittain. |
|
| |||
| |||
| Nyt mennään sitten. OmniPage on täydellinen siitä. |
|
| |||
| |||
| UPDATE: Löysin mitä olin HAKU niin olin ajatellut I'd jakaa jotain lähellä ehkä jopa parempi kutsutaan scanr at http://www.scanr.com/doc_example_02.aspx |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsevat hyviä Kalenteri Thingy - iPod-yhteensopiva | Haun | General Software Chat | 1 | 31 elokuu 2009 02:02 |
| Word 2007, lukuun ottamatta sivuja sana count | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21. Maaliskuu 2009 13:27 |
| Ilmainen online-tekstinkäsittelyohjelma? | casey2008 | Office Suites & Applications | 2 | 14th Feb 2008 13:44 |
| I'Ve estetty minun mp3 removeable media vehje | lizzyR | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 1 | 6. Jan 2008 04:46 |
| Puhuttu sana on kirjoitettu sana | pest79456 | Office Suites & Applications | 8 | 4. marraskuu 2007 08:55 |
| Thread Tools | |
| |