mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Fotokopie naar Word Processor thingy Please Help

Reply

Thread Tools
Old 20 maart 2009, 20:50
Lid Fractie

Default Fotokopie naar Word Processor thingy Please Help

Ik ben op zoek naar een programma dat zal schriftelijk of typering en vertalen naar een woord doc,
Ik heb gevonden wat leuk, maar het is alleen ontworpen om te zoeken op woorden van een fotokopie.
venster of linux is prima.
Old 21 maart 2009, 00:09
Donor Groep

Traditioneel zou krijgen OmniPage. Ze accepteren een foto van een pagina of een scan als u een scanner. Zij geven u een Word-document neergelegd met dezelfde inhoud en de woorden zullen allemaal worden in de tekst in plaats van graphics. 200dpi is traditioneel de laagste resolutie die kunnen worden behandeld, 300 kunnen volstaan, 400 is goed.

Dat is, denk ik, nauwkeurig antwoord op de vraag, maar het kan ook worden u nog beperkingen. Als u zegt wat ze kunnen we verder ingaan op details.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 21 maart 2009, 00:17
Lid Fractie

Ik wil gewoon een programma dat wordt er een foto van een tekst uit boeken, kranten, print hand schrijven en plaats deze op een woord doc voor me op die manier kan ik u een tekst naar spraak als ik wil en trance schrijver een aantal van mijn schriftelijke tijdschriften . Net als sommige fax naar e-mail providers doen overschrijven de spullen voor u, maar hoeft niet de fax deel.
Old 21 maart 2009, 00:52
Donor Groep

Daar gaan we dan. OmniPage is perfect voor.
Old 24 apr 2009, 05:03
Lid Fractie

UPDATE:

Ik vond wat ik zocht dus ik dacht dat ik zou iets dicht misschien zelfs beter genoemd scanr op http://www.scanr.com/doc_example_02.aspx
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Need Goede Kalender Thingy - iPod Compatible Haun Algemene programmatuurnoot Chat 1 31 augustus 2009 02:02
Word 2007, Exclusief pagina's uit woordentelling Snowblind Office Suites & Toepassingen 8 21 mrt 2009 13:27
Gratis online tekstverwerker? casey2008 Office Suites & Toepassingen 2 14 feb 2008 13:44
I'Ve geblokkeerd mijn mp3 verwijderbare media thingy lizzyR Geluid, Speakers & MP3 Spelers 1 De 6 januari 2008 04:46
Gesproken woord naar getypte woord pest79456 Office Suites & Toepassingen 8 4 Nov 2007 08:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.