![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg leter etter et program som vil lese skriftlig eller skrive og transcribe det til et ord doc, Jeg har funnet noen liker det, men den er bare laget for å søke ut ord av en kopi. vindu eller linux er fin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tradisjonelt en ville få Omnipage. Det vil godta et fotografi av en side eller en skanning hvis du har en skanner. Det vil gi deg et Word-dokumentet legges ut med samme innhold og ord vil alle være i tekst i stedet for grafikk. 200dpi er konvensjonelt laveste oppløsning som kan håndteres, 300 kan være tilstrekkelig, 400 er bra.
| |||
| |||
| Jeg vil bare ha et program som vil ta et bilde av noe ordlyden fra bøker, aviser, print hånd skriftlig og plassere den på et ord doc for meg på den måten jeg kan kjøre en tekst til tale om jeg vil og trance SCRIBE noen av mine skrevet tidsskrifter . Som noen faks til e-leverandører gjør transcribe sakene for deg, men trenger ikke fax del. |
|
| |||
| |||
| Det vi da. Omnipage er perfekt for det. |
|
| |||
| |||
| UPDATE: Jeg fant det jeg var ute etter så jeg tenkte jeg skulle dele noe nært kanskje enda bedre kalt scanr på http://www.scanr.com/doc_example_02.aspx |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Need God Kalender thingy - iPod Kompatibel | Haun | General Software Chat | 1 | 31 august 2009 02:02 |
| Word 2007, Ekskludere sider fra ord teller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Gratis nettspill tekstbehandlingsmaskin? | casey2008 | Office Suites & Applications | 2 | 14 februar 2008 13:44 |
| I'Ve blokkert min mp3 removeable media thingy | lizzyR | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 6 januar 2008 04:46 |
| Talte ordet skrives ordet | pest79456 | Office Suites & Applications | 8 | 4 nov 2007 08:55 |
| Thread Tools | |
| |