![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag söker ett program som kommer att läsa skriva eller skriva och översätta det till ett ord doc, Jag har hittat en del gillar det, men det är endast avsedd att söka efter ord i en fotokopia. fönster eller linux är bra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Traditionellt en skulle få OmniPage. Det blir antingen ett fotografi av en sida eller en scan om du har en scanner. Det ger dig ett Word-dokument som är konstruerad med samma innehåll och orden kommer alla att vara i text istället för grafik. 200dpi är konventionellt lägsta upplösning som kan hanteras, 300 kan vara lämplig, 400 är bra.
| |||
| |||
| Jag vill bara ha ett program som kommer att ta ett foto av några formuleringar från boken, tidningar, tryckta för hand skriva och placera den på ett ord doc för mig så jag kan köra en text till röst om jag vill och trance SCRIBE några av mina skriftliga tidskrifter . Liksom vissa fax till e-leverantörer gör transkribera de saker för dig men inte behöver telefaxet del. |
|
| |||
| |||
| Sådär då. OmniPage är perfekt för det. |
|
| |||
| |||
| UPDATE: Jag hittade det jag letade efter så jag trodde att jag skulle dela något som liknar det kanske bättre kallas scanr på http://www.scanr.com/doc_example_02.aspx |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Behöver bra Calendar Thingy - iPod Compatible | Haun | General Software Chat | 1 | 31 AUGUSTI 2009 02:02 |
| Word 2007, med undantag av sidor från Ordräkning | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Gratis online ordbehandlare? | casey2008 | Office Suites & Applications | 2 | 14 februari 2008 13:44 |
| I'Ve blockerade min mp3 removeable media grejen | lizzyR | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 6 januari 2008 04:46 |
| Talat ord skrivit ordet | pest79456 | Office Suites & Applications | 8 | 4 november 2007 08:55 |
| Thread Tools | |
| |