mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Pick tilfældige navne fra. Csv-fil

Reply

Thread Tools
Old 21 januar 2009, 12:42
Medlem Gruppen

Default Pick tilfældige navne fra. Csv-fil

Hej,

Jeg er i øjeblikket arbejder på et projekt for min virksomhed med en autosampler Dialer system. Sige, at jeg har en. Txt eller. Csv-fil med 80.000 registreringer. Jeg har brug for at finde "X" (hvor x kan være 15.000) tilfældige mennesker i denne database.

Hvordan vil jeg gå om at gøre dette,

Tak!
Old 21 januar 2009, 14:58
Medlem Gruppen

I dont tror Excel har en funktion til at gøre det, du kigger på en 3. part program ..
Old 21 januar 2009, 15:13
Malware-Gruppen

Hej

Excel har en RAND funktion (som er temmelig tæt på at være tilfældig) - ville du sikkert behov for at importere filen først.

Hvis du bruger XL2007 derefter import vil ikke være et problem, men hvis du bruger en tidligere version, kan du kigge på Chip Pearson's websted for koden til at importere store tekstfiler.

http://www.cpearson.com/excel/ImportBigFiles.aspx

Mit system: Det er alle mine ...

Processor (s):
C2D E6750 2.66Ghz
Bundkort:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM Hukommelse:
2 x 1 GB Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Grafikkort (r):
GeForce 8600GT
Lydkort:
Creative X-Fi
Harddisk (e):
Maxtor 320 GB
Optisk drev (r):
Pioneer DVD-RW
Sag / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Køling:
Forskellige Antec + Zalman 92mm
Network / Internet:
ASUS Router / VirginMedia
Monitor (s):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
MS-DOS ansøgningen gemmes under Min File Navne ahren Windows-operativsystemer 0 6. jun 2009 04:49
Vælg et bundkort / GPU Kombination! Rapolyne General Hardware Chat 4 5 november 2008 01:22
Please, hjælp mig hakke en bærbar! Old flishugger Laptops, Mobiles & PDA'er 2 6. jun 2008 05:35
$ 200 mobo .... Vælg et! plz ali1 CPU, bundkort og RAM 5 27 november 2007 14:58
Program, der vælger en fil fra en mappe på tilfældig? andrewanimation General Software Chat 6 25 november 2007 17:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.