![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg er i øjeblikket arbejder på et projekt for min virksomhed med en autosampler Dialer system. Sige, at jeg har en. Txt eller. Csv-fil med 80.000 registreringer. Jeg har brug for at finde "X" (hvor x kan være 15.000) tilfældige mennesker i denne database. Hvordan vil jeg gå om at gøre dette, Tak! |
|
| |||
| |||
| I dont tror Excel har en funktion til at gøre det, du kigger på en 3. part program .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Excel har en RAND funktion (som er temmelig tæt på at være tilfældig) - ville du sikkert behov for at importere filen først. Hvis du bruger XL2007 derefter import vil ikke være et problem, men hvis du bruger en tidligere version, kan du kigge på Chip Pearson's websted for koden til at importere store tekstfiler. http://www.cpearson.com/excel/ImportBigFiles.aspx
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| MS-DOS ansøgningen gemmes under Min File Navne | ahren | Windows-operativsystemer | 0 | 6. jun 2009 04:49 |
| Vælg et bundkort / GPU Kombination! | Rapolyne | General Hardware Chat | 4 | 5 november 2008 01:22 |
| Please, hjælp mig hakke en bærbar! | Old flishugger | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 6. jun 2008 05:35 |
| $ 200 mobo .... Vælg et! plz | ali1 | CPU, bundkort og RAM | 5 | 27 november 2007 14:58 |
| Program, der vælger en fil fra en mappe på tilfældig? | andrewanimation | General Software Chat | 6 | 25 november 2007 17:16 |
| Thread Tools | |
| |